مشخص شدن زمان صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب شد اما اجرای آن معطل تامین اعتبار ماند. به گزارش رصد روز،برای بازنشستگان فرهنگی بعد از شهریور ۱۴۰۰، احکام رتبه بندی معلمان در ماه جاری صادر خواه...

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب شد اما اجرای آن معطل تامین اعتبار ماند.

به گزارش رصد روز،برای بازنشستگان فرهنگی بعد از شهریور ۱۴۰۰، احکام رتبه بندی معلمان در ماه جاری صادر خواهد شد؛ این بازنشستگان مزایای رتبه بندی را از آذر دریافت خواهند کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش احصا مسائل اولویت‌دار آموزش و پرورش با دانش حقوقی را ضروری دانست و تاکید کرد: مسائل اولویت‌دار آموزش و پرورش باید توسط مسئولان حقوقی به مدیران ارائه شود.

احمدی لاشکی بابیان اینکه رتبه‌بندی معلمان بعد از ۱۰ سال در حال اجراست خاطر نشان کرد: رتبه‌بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است اما با جدیت و حرکت جهادی و انقلابی وزیر آموزش و پرورش در حال عملیاتی شدن است.

وی کارآمدسازی فرآیندهای انجام کار و الگو گیری از فرآیندهای موثر و اثرگذار را در ادارات حقوقی ضروری دانست و بر استفاده از ظرفیت برون سپاری بدود شک و تردید و در کنار شفافیت و رقابت تاکید کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار