مشکلات انبوه‌سازان با ظرفیت‌ قانونی سازمان ملی زمین و مسکن حل می‌شود

 وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه مسکن ملی تهرانسر بر اخذ کد نوسازی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات انبوه‌سازان از ظرفیت‌های تعاملی و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن بهره می‌بریم.

به گزارش رصد روز، از وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» امروز (۲۱ اسفندماه) هم‌زمان با مبعث رسول اکرم(ص) از پروژه طرح اقدام ملی مسکن تهرانسر که در چهار بلوک به مساحت ۶۰ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجراست، بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید، ضمن تاکید بر این‌که تهرانسر هویت و نماد اقدام ملی مسکن کشور است، افزود: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، کیفی‌سازی و رعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان مورد تاکید بوده و هست، همچنین سرانه‌های خدماتی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی با حفظ اصول شهرسازی و معماری به همه پروژه ها تخصیص یافت.

این عضو کابینه دولت دوازدهم، از پیشرفت فیزیکی، کیفیت اجرای پروژه تهرانسر و فعالیت سه شیفت آن اظهار رضایت کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر شهرداری‌های کشور با پروژه‌های اقدام ملی مسکن شد.

اسلامی تصریح‌کرد: پیگیر حل و فصل مسایل انبوه‌سازان هستیم و در این باره از ظرفیت‌های تعاملی و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن بهره خواهیم برد.

وی گفت: در شرایط دشواری که کشور دارد، فعالیت عمرانی بخش خصوصی شایسته تقدیر است.

اسلامی تاکیدکرد: اقدام ملی مسکن یک پروژه کشوری است و همه باید پای کار بیایند.

۶۰۰ هزار واحد مسکن ملی در قالب پروژه‌های واگذاری گروهی زمین، مشارکتی، متوسط و بزرگ‌مقیاس، نوسازی و به‌سازی بافت‌های فرسوده و تفاهم با دستگاه‌ها در مرحله ساخت قرار دارد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

ایرنا

مطالب مرتبط