مصرف ۱۰۰ قرص علت فوت آزاده نامداری است / علت مصرف ۱۰۰ قرص توسط آزاده نامداری

مصرف 100 قرص علت فوت آزاده نامداری عنوان شد. اما سؤالی که مطرح می شود این است که علت مصرف 100 قرص توسط آزاده نامداری چه بوده؟

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با مرگ آزاده نامداری در تاریخ ۷ فروردین از همان ابتدا شائبه خودکشی این مجری سابق صدا و سیما مطرح شد. موضعی که هرچند توسط بستگان درجه یک آزاده نامداری رد اما در نهایت قوی ترین شائبه ای بود که از همان ابتدا وجود داشت. نظریه پزشکی قانونی حالا روی تمام حرف و حدیثها صحه گذاشت و مصرف ۱۰۰ قرص علت فوت آزاده نامداری عنوان شد. اما سؤالی که مطرح می شود این است که علت مصرف ۱۰۰ قرص توسط آزاده نامداری چه بوده؟

این موضوع در شرایطی امروز خبرش به دست رسانه ها رسید که تا پیش از این به واسطه شناختهایی که از او وجود داشت قویاً در حال تکذیب شدن بود اما حالا این مسئله صحت دارد و باید دید علت مصرف ۱۰۰ قرص توسط آزاده نامداری چه بوده؟ بررسی ها و گفته های قاضی شهریاری از اختلاف مابین او و همسرش حکایت دارد اما پیامکهای روزهای آخر این موضوع را رد می کند بنابراین باید به دنبال علت یا علل دیگر بود.

آخرین باری سال ۹۵ بود که با یک برنامه اینترنتی آزاده نامداری را دیدیم و پس از آن خبری از او نشد و البته بنا به گفته های خودش هیچ کس به او نگفت که ممنوع التصویر است اما شنیده ها و نحوه برخوردی که با او شد قضیه ممنوع التصویری او را قوت بخشید.

مصرف ۱۰۰ قرص علت فوت آزاده نامداری بیان می شود و باید دید کسانی که از کنار یک اشتباه این مجری سابق صدا و سیما نگذشتند آیا در تمام دوران فعالیتشان در رسانه ملی چه عنوان مدیر چه به عنوان کارمند هیچ اشتباهی را مرتکب نشده اند؟ آیا نمی شد با قضیه آزاده نامداری جور دیگری برخورد کرد تا امروز این حجم از تأسف و اندوه برایمان باقی نماند؟ آیا رسانه ای به این شکل پناهگاه خوبی برای علاقمندانش خواهد بود یا هربار باید شاهد باشیم که رسانه ملی فرزندانش را قلع و قمع می کند و می بلعد؟ در هر صورت در مرگ آزاده نامداری هزاران اما و اگر و شاید و نباید مطرح است که نوک پیکان انتقادات را به سمت کسانی می برد که بی توجه به آموزه های اسلامی از کنار اشتباه کسی نگذشتند تا امروز سوگنامه آزاده نامداری برای جامعه گریستنی باشد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار