معاملات مشکوک در ۱۵ نماد نماد بورسی / دارویی ها بیشترین سهم را داشتند

بررسی اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که 15 شرکت بورسی در این باره حجم معاملاتشان از شش تا 27 برابر رشد داشته که رقم قابل تأملی است

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شاخص کل بورس در شرایطی که حرف و حدیث در موردش باز هم زیاد بود با افت ۴ هزار و ۵۱۸ واحدی روبرو شد و در این میان برخی از نمادهای بزرگ با شکست محدوده مقاومتی روبرو بودند و به اصطلاح عقب نشستند. بررسی اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که ۱۵ شرکت بورسی در این باره حجم معاملاتشان از شش تا ۲۷ برابر رشد داشته که رقم قابل تأملی است هرچند که امیدواریم که این موضوع سبب ریزش این نمادها در روز معاملاتی آتی نشود. معاملات مشکوک در این نمادها نشان می دهد که بازیگران حقوقی آنها دور جدیدی را برای نماد مورد نظر شروع کرده اند که باید دید نتیجه آن چه می شود. با این حساب تا آخر هفته بورس جذابی را شاهد خواهیم بود.

 

در میان این نمادها که معاملات مشکوک در آنها دیده شد فولاد کاویان که در تابلوی زرد فرابورس حضور دارد معامله ۳۱۲.۶ میلیونی را پشت سر گذاشت. و در ادامه شاهد حضور شش شرکت دارویی در این باره بودیم. شرکت های درخشان تهران، رهشاد سپاهان، کارخانجات داروپخش، داروسازی قاضی، پخش هجرت، هتل پارسیان کوثر اصفهان، به پرداخت ملت، تجهیز نیروی زنگان، بیمه سرمد، داروسازی جابربن حیان، پگاه گلستان، سیمان خاش، داروسازی اسوه و کیمیدارو مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

 

در جدول زیر می توانید لیست تمام نمادهایی که امروز دارای معاملات مشکوک بودند را مشاهده کنید:

 

 

معاملات مشکوک

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار