معرفی دستاوردهای بانک شهر در نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار

نخستین «اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» با حضور بانک شهر و در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش آغاز به کار کرد. به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، این رویداد با مشارکت بیش از ۲۸۰ شرکت کننده شامل وزارتخانه‌...

نخستین «اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» با حضور بانک شهر و در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، این رویداد با مشارکت بیش از ۲۸۰ شرکت کننده شامل وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، استانداری‌ها، شهرداری تهران، کلانشهرها و مراکز استان‌ها، مناطق آزاد، شهرهای جدید، بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها، اپراتورها، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های زیرساخت‌ها و تجهیزات هوشمند در مساحتی بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی تا نهم بهمن ماه در حال برگزاری است.
مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، حوزه های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، پژوهش، اقتصاد پایدار و امنیت در شهرهای هوشمند برخی از محورهای این نمایشگاه است.
رویکرد حاکم بر این نمایشگاه نوید می‌دهد که حضور بانک شهر در این رویداد ضمن تقویت جایگاه برند بانک، زمینه‌ساز ارتباط هر چه‌بهتر میان بانک و مخاطبان نمایشگاه خواهد شد.
بانک شهر ضمن دعوت از تمامی کیشوندان، فعالان حوزه شهری و… برای بازدید از این نمایشگاه؛ در غرفه این بانک در ورودی B سالن اصلی به معرفی دستاوردهای خود در نظام بانکی به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بسته های تامین مالی و تسهیلاتی می‌پردازد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار