مهدی قائدی و همسرش در دوبی با تیپی متقاوت + تصاویر

به گزارش رصد روز ، نمایش این فصل مهدی قائدی در تیم استقلال مورد توجه بسیاری از باشگاههای اروپایی و عربی قرار گرفت. او در این مدت با به نمایش بسیار خوب در ترکیب استقلال موفقیتهای زیادی به دست آورد و باعث شد تا استقلال در بحران مصدومیت بازک...

به گزارش رصد روز ، نمایش این فصل مهدی قائدی در تیم استقلال مورد توجه بسیاری از باشگاههای اروپایی و عربی قرار گرفت. او در این مدت با به نمایش بسیار خوب در ترکیب استقلال موفقیتهای زیادی به دست آورد و باعث شد تا استقلال در بحران مصدومیت بازکنان مؤثر جزو یه تیم بالای جدول باشد تا سهمیه آسیا را مال خود ببیند. با تعطیلی لیگ عکسهای مهدی قائدی و همسرش در دوبی شایعه هایی را مبنی بر مذاکره با تیم های عربی راه انداخته که البته هیچکدام از آنها قابل اعتنا نیست زیرا مدیران استقلال این بازیکن را برای فصل بعد نیز همراه خود دارند.

 

مهدی قائدی و همسرش در دوبی

مهدی قائدی و همسرش در دوبی

این بازیکن ریز نقش و محوری استقلال در آذرماه ۱۳۷۷ متولد شد. او در فصل ۹۵-۹۶ با به ثمر رساندن ۱۰ گل در لیگ یک برای باشگاه ایران جوان بوشهر عنوان ستاره مسابقات را مال خود کرد. پس از این درخشش شاهد حضور او در تیم استقلال بودیم. قراردادی ۵۵ ساله باشگاه استقلال در سال ۹۶ او را تا ۱۴۰۱ در تیم آبی پوش پایتخت ماندگار کرد هرچند که او با توجه به سن و سالی که دارد می تواند مدتها تجربه حضور در لیگهای بزرگ اروپایی را داشته باشد اما علاقه به او تیم استقلال نیز مانع از فکر کردن به پیشنهادات اغوا کننده بود.

بازی برابر مسجد سلیمان در دوره ششم لیگ برتر برای این بازیکن که هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را دادند مقارن بود با اولین گل او برای تیم استقلال. هرچند که در پایان لیگ ششم او توانست سه گل را برای استقلال به ثمر برساند.

شهریور سال ۹۹ او اولین بازی ملی خود را برابر ازبکستان انجام داد آبان سال قبل نیز برابر بوسنی به میدان رفت و توانست در دومین بازی ملی خود اولین گل ملی را به ثمر برساند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط