مهریه عجیب بازیگران / سلبریتی ها چه مهریه ای دارند؟

گاهاً سؤالی مطرح می شود که می تواند برای برخی زوجهای جوان یک الگو جهت ازدواج آسان باشد و آن مهریه عجیب بازیگران است.

به گزارش رصد روز ، زندگی هنرمندان همواره مورد توجه فعالان رسانه ای و بالاخص فضای مجازیست. نوع و سبک زندگی آنها ، ازدواج و بسیاری از مسائلی که به آنها مربوط است مورد توجه ویژه قرار می گیرد. متأسفانه گاهاً مسائل خصوصی آنها نیز به شکلی کاملا عجیب از فضای رسانه ها سر در می آورد که جای تأمل دارد. جدا از اینکه جه عاملی موجب می شود که برخی اوقات مسائل ریز زندگی هنرمندان اینقدر موشکافانه مورد واکاوی قرار گیرد باید گفت که مردم به شدت به طیقه هنری جامعه علاقمندند. نگاهی به صفحات فالو شده توسط کاربران این را به راحتی اثبات می کند. و یا اخبار بازدید سایتهای مختلف وقتی به مسئله هنرمندی می پردازد با روزهای قبل تفاوت معنادار پیدا می کند همه اینها به واسطه علاقمندی مردم به به جامعه هنری کشور است. قلیان احساسات مردم در مراسم تشییع محمدرضا شجریان ، تأسف بسیاری بابت در گذشت هنرمندان در سال قبل و … مؤید این موضوع است که خوانندگان مطرح ، سلبریتی ها و مجریان نزد مردم از جایگاه قابل قبولی برخوردارند که یک دستاورد بزرگ برای آنان خواهد بود. در این میان گاهاً سؤالی مطرح می شود که می تواند برای برخی زوجهای جوان یک الگو جهت ازدواج آسان باشد و آن مهریه عجیب بازیگران است. مهریه عجیب سلبریتی ها گاهاً باعث می شود به این موضوع فکر کنیم که وقتی می شود اینطور زندگی را ساده گرفت چرا باید با ایجاد چالشهای نابجا زندگی را سخت گرفت؟

با هم نگاهی به مهریه عجیب بازیگران می کنیم:

 یکتا ناصر

مهریه او در زندگی با منوچهر هادی ۵ سکه بهار آزادیست.

بهنوش بختیاری

او نیز ۱۴ سکه بهار آرادی را به عنوان مهر پذیرفته است.

نیوشا ضیغمی

او که همسرش یک پزشک است و خود او نیز جزو بازیگران مطرح است تنها یک سکه بهار آزادی را مهریه قرار داده.

نرگس محمدی

او که با علی اوجی زندگی می کند ۱۱۰ سکه بهار ازادی را به عنوان مهر دارد.

ویدا جوان

او نیز ۷.۱۱۱ شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید ، قرمز و زرد را به عنوان مهر دارد. بهاره رهنما هم مهریه عجیبی دارد این مهریه از این قرار است یک هدیه بین خودشان و نماز اول وقت.

مهریه عجیب سلبریتی ها امیدواریم این امکان را برای مردم نیز فراهم کند تا به واسطه مسائلی مانند مهریه و… زندگی را به کام جوانان تلخ نکنند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار