نامزدی مادر “مایلی سایرس” با بازیگر فرار از زندان+ عکس

به گزارش رصد روز، تیش قبل از ازدواج با پدر مایلی سایرس «بیلی ری سایرس» خواننده و بازیگر ۶۱ ساله صاحب دو فرزند دختر و پسر «برندی سایرس و تریس سایرس» شده بود که بعد از ازدواج با «بیلی ری سایرس» بیلی دو فرزند تیش را به فرزندی پذیرفت. تیش ماد...

به گزارش رصد روز، تیش قبل از ازدواج با پدر مایلی سایرس «بیلی ری سایرس» خواننده و بازیگر ۶۱ ساله صاحب دو فرزند دختر و پسر «برندی سایرس و تریس سایرس» شده بود که بعد از ازدواج با «بیلی ری سایرس» بیلی دو فرزند تیش را به فرزندی پذیرفت.

تیش مادر مایلی برای نامزد دوست داشتنی خودش نوشته « هزار بار بله »….

نامزدی مادر خانم خواننده با بازیگر فرار از زندان!

تیش بعد از رابطه با پدر مایلی سایرس در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ مایلی را به دنیا آورد و در ۲۸ دسامبر ۱۹۹۳ با بیلی ری ازدواج کرد، او در سال ۱۹۹۴ دومین فرزند خودشو با بیلی به نام « بریسون سایرس» ( برادر مایلی) را به دنیا آورد.

در سال ۲۰۰۰ پنجمین فرزند خود و سومین فرزند مشترکش با پدر مایلی سایرس را به نام « نوآ سایرس» ( خواهر مایلی) به دنیا آورد.

تیش چند بار در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ از پدر مایلی درخواست طلاق داد ولی مجدد رابطه خودشونو احیا کردن، و در نهایت تیش در سال ۲۰۱۸ برای آخرین بار از پدر مایلی درخواست طلاق داد.

در نوامبر ۲۰۲۲ ( سال گذشته) رابطه خودشو با « دامینیک پرسل» تایید کرد و ساعاتی قبل نامزدی خودشو با ستاره فرار از زندان تایید کرد( این دومین ازدواج تیش بعد از ازدواج با پدر مایلیه)

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار