نامزد جدید و جوان دی کاپریو+ عکس

به گزارش رصد روز،  لئوناردو دی کاپریو متولد ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در آمریکا، بازیگر است. لئوناردو دی کاپریو بعد از سه بار ترک تحصیل در نهایت دیپلم گرفته است با فیلم کشتی تایتانیک به شهرت رسید و حالا یک فعال محیط زیست، بازیگر و تهیه کننده می باشد...

به گزارش رصد روز،  لئوناردو دی کاپریو متولد ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در آمریکا، بازیگر است. لئوناردو دی کاپریو بعد از سه بار ترک تحصیل در نهایت دیپلم گرفته است با فیلم کشتی تایتانیک به شهرت رسید و حالا یک فعال محیط زیست، بازیگر و تهیه کننده می باشد. لئوناردو دی کاپریو اولین بار قرار بود در ۵ سالگی در یک مجموعه تلویزیون بازی کند اما به علت بازیگوشی از پروژه اخراج شد، یک سال بعد در تبلیغات تلویزیونی شروع به کار کرد، سپس به دنبال خواهر ناتنی اش در ۱۴ سالگی برای تبلیغات اتومبیل های Matchbox بازی کرد. لئوناردو دی کاپریو اولین بار نقش کوتاهی را در سال ۱۹۸۹ وقتی ۱۵ ساله بود ایفا کرد اما در سال ۱۹۹۲ وقتی ۱۸ ساله بود از بین ۴۰۰ نفری که برای تست فیلم زندگی این پسر شرکت کرده بودند توسط رابرت دنیرو انتخاب شد و فعالیت جدی او شروع شد. لئوناردو دی کاپریو در سال ۱۹۹۳ با ایفای نقش یک معلول ذهنی در فیلم چه چیزی گیلبرت گریب را می خورد کاندیدای اسکار نقش مکمل مرد در ۱۹ سالگی شد. بازی دی کاپریو در سال ۱۹۹۷ در فیلم تایتانیک وی را به فوق ستاره در دنیای هالیوود تبدیل شد، او که ابتدا علاقه ای به حضور در این فیلم نداشت با اصرار جیمز کامرون کارگردان، نقش را پذیرفت.

لئوناردو دی‌کاپریو روز سه شنبه در حال لذت بردن از یک قرار با ویکتوریا لاماس (Victoria Lamas)، مدل و بازیگر در غرب هالیوود دیده شد.

این بازیگر ۴۸ ساله که به خاطر نامزدهای زیر ۲۵ سال خود شهرت پیدا کرده، این بار ویکتوریای ۲۳ ساله را برای قرارهای خود انتخاب کرده است. دیده شدن او در این قرار ملاقات پس از گمانه زنی ها مبنی بر رابطه اش با جیجی حدید، سوپر مدل ۲۷ ساله اتفاق افتاده که پس از جدایی از کامیلا مورونه ۲۵ ساله چندین بار با او دیده شد.

دی کاپریو

دی کاپریو

با آنکه یک منبع نزدیک به این ستاره هالیوودی اصرار دارد که این دو نفر با هم در رابطه نیستند و صرفا در یک مهمانی شام گروهی حضور داشتند، اما دیده شدن آنها پس از خروج از یک کلاب و نشستن درون یک ماشین در حالی که با هم شوخی و خنده می‌کردند، باور این ادعا را سخت می‌کند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار