نامزد جدید پیکه تو زرد از آب درآمد!

به گزارش رصد روز، نشریه «اسپورت» با خبری که منتشر کرده آشفتگی بیشتری به وضعیت مثلث عشقی شکیرا، پیکه و کلارا چیا می‌افزاید. به گزارش این نشریه اسپانیایی، چیا نیز به بازیکن سابق بارسلونا وفادار نبوده است. این رسانه دریافته است که او ممکن اس...

به گزارش رصد روز، نشریه «اسپورت» با خبری که منتشر کرده آشفتگی بیشتری به وضعیت مثلث عشقی شکیرا، پیکه و کلارا چیا می‌افزاید. به گزارش این نشریه اسپانیایی، چیا نیز به بازیکن سابق بارسلونا وفادار نبوده است.

این رسانه دریافته است که او ممکن است با پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا، رابطه پنهانی داشته باشد. گفته می‌شود که گواردیولا چیا را می‌شناسد و صمیمیت این دو نفر به این دلیل است که چیا و فرزندان پپ با هم در یک مدرسه درس می‌خواندند.

زمزمه خیانت کلارا به پیکه از زمانی آغاز شد که گزارش‌ها از رابطه پنهانی پیکه با وکیلی به نام جولیا پیگ می‌گفتند. مثلث خیانت همچنان در حال گسترش است و شامل نام‌هایی می‌شود که کسی هرگز تصورش را هم نمی‌کرد.

او همچنین توجه رسانه‌ها را به زندگی شخصی خود جلب کرد و از موضع خود دفاع کرد و گفت که هرکسی حق دارد طبق قوانین خود زندگی کند.

بعداز اینکه شکیرا خواننده معروف و همسر سابق پیکه سال گذشته به دلیل خیانت این بازیکن بارسلونا از او جدا شد و فرزندانش را هم با خود به آمریکا برد، جرارد از فوتبال خداحافظی کرد و تلاش او برای بازگرداندن شکیرا هم بی نتیجه ماند.

حالا شنیده می‌شود شریک جدید زندگی جرارد پیکه، که مدت زیادی از ارتباطش با این بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا نمی‌گذرد به او خیانت کرده است!

چند صفحه توییتری و سایت اسپانیایی از جمله اسپورت مدعی شده‌اند که کلارا با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در ارتباط بوده است. باید دید واکنش پیکه و کلارا به این شایعه چه خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط