نامه خاندوزی به وزرا برای اجرای قانون بر زمین‌مانده پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد

وزیر اقتصاد در نامه ای به وزرا و روسای سازمان‌ها خواستار اجرای قانون بر زمین‌مانده پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد شد. به گزارش رصد روز،  احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزرا و روسای سازمان‌های تابعه بر اجرای ماده ۲۴ قان...

وزیر اقتصاد در نامه ای به وزرا و روسای سازمان‌ها خواستار اجرای قانون بر زمین‌مانده پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد شد.

به گزارش رصد روز،  احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزرا و روسای سازمان‌های تابعه بر اجرای ماده ۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار که دولت را مکلف کرده است هرگونه تغییر سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجرا از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع عموم برساند، تأکید کرد.

در این نامه یادآوری شده است: در اجرای شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور درباره رشد تولید، ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی‌پذیر کردن محیط کسب و کار، ضروری است تا فعالان اقتصادی غافلگیر نشوند و بتوانند با آرامش، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند. در همین راستا ماده ۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار دولت را مکلف کرده است هرگونه تغییر سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجرا از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع عموم برساند.

در اجرای این حکم قانونی زمین مانده، به پیوست فهرست موارد مرتبط با آن دستگاه، سیاست‌ها و تصمیم‌هایی که تغییر آنها باید قبل از اجرا به اطلاع عموم برسد به همراه زمان پیشنهادی لازم میان اعلام و اجرای هر سیاست، ایفاد می‌شود.

در پایان این نامه آمده است: موارد پیشنهادی طی حداکثر ۷ روز کاری بررسی و به این وزارتخانه اعلام شود تا فرآیند تصویب و ابلاغ این مهم در اسرع وقت در هیأت وزیران انجام پذیرد و از همین بهار سال رشد تولید، اجرا شود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار