نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان امروز اعلام می شود

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ برای برخی از دستگاه های اجرایی، امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه اعلام می‌شود.

به گزارش رصد روز، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ برای برخی از دستگاه های اجرایی، امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه اعلام می‌شود.

 به همین منظور سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ بر اساس موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه اطلاعیه ای صادر کرده است.

سازمان سنجش و آموزش کشور، اعلام کرد: پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۲۴ مرداد، دوم شهریور و ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، می رساند که نتایج آزمون مذکور برای دستگاه های اجرایی شامل سازمان فضایی ایران، شرکت سهامی هواپیمایی خدمات ویژه، وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.

به همین منظور افراد شرکت کننده در این آزمون می توانند در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اطلاعات لازم را دریافت کنند.

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان هر یک از رشته های شغلی در هر یک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار