نزدیک شدن بیت‌کوین به ۶۰ هزار دلار / اتریوم ۴ هزار دلاری شد!

در حالی که بیت‌کوین بعد از نوسانات زیاد در آستانه ۶۰ هزار دلاری شدن قرار دارد اتریوم در کمال ناباوری کانال جدید زد و ۴ هزار دلار شد.

به گزارش رصد روز، اگرچه اصلاح زمانی و نوسان زیاد بیت‌کوین در کانال ۵۰ هزار دلار دامیننس بیت‌کوین را کم کرده است اما امروز این ارز به ۵۹ هزار دلار رسیده و احتمال می‌رود بتواند این محدوده را پشت سر بگذارد. چند روز قبل هم شایعاتی از حرکت‌های مثبت نهنگ‌ها نیز به گوش رسید.

در کمال ناباوری اتریوم هم امروز سقف جدید ثبت کرد و ۴ هزار دلاری شد. اتریوم در کمتر از دو ماه از ۲/۵ هزار دلار تا ۴ هزار دلار رشد کرده است.

 

 

دوج‌کوین هم که بعد از برنامه ایلان ماسک حدود ۳۵ درصد ریزش کرده بود کمی از زیان را جبران کرد و به ۵۵ سنت رسید. برخی از تحلیلگران خارجی عقیده دارند ریزش دوج‌کوین فرصتی برای خرید و هدف بعدی این ارز یک دلار است.

به نظر می‌رسد با شروع روند صعودی بیت‌کوین باقی ارزهای بازار هم روندی صعودی بگیرند. کارشناسان هدف بعدی ارز بیت‌کوین را ۱۰۰ هزار دلار می‌دانند اما باید توجه داشت که این ارز هنوز به سقف قبلی خود که ۶۴ هزار دلار است نرسیده است.

 

 

ارز دیجیتال تل‌کوین هم در جریان معاملات یک هفته قبل حدود ۲۷۷ درصد رشد کرده و در جریان معاملات ۲۴ ساعت قبل نیز حدود ۴۳ درصد بازدهی مثبت داشته است.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار