نقاط ضعف جک j7

کرمان موتور محصول جدید خود را با نام KMC J7 به بازار معرفی کرد. این خودرو که در بازار ایران با برند کی ام سی شناخته می‌شود، در حقیقت مدل جدید جک J7 به‌نام جک کی ام سی J7 است. جک کی ام سی J7 با قیمتی حدود ۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان به ب...

کرمان موتور محصول جدید خود را با نام KMC J7 به بازار معرفی کرد. این خودرو که در بازار ایران با برند کی ام سی شناخته می‌شود، در حقیقت مدل جدید جک J7 به‌نام جک کی ام سی J7 است. جک کی ام سی J7 با قیمتی حدود ۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان به بازار معرفی شده است. مشخصات فنی خودرو هم سطح رقباست و در اینجا به معرفی و نقاط ضعف جک j7 می‌پردازیم. توضیحی که باید در ابتدای مطلب به آن بپردازیم این است که نام این خودرو در حقیقت جک جی ۷ هم نیست. یعنی قبلاً بود؛ ولی حالا دیگر نیست! نسل جدید جی ۷ از سال پیش با نام Sehol A5 plus معرفی شد و در ایران توسط شرکت کرمان موتور با نام کی ام سی فروخته می‌شود.

به گزارش رصد روز، در برخورد اول خودروی سدان کرمان موتور به‌نام جک کی ام سی J7 ظاهر نسبتاً خوبی دارد. می‌دانیم که برند جک است و انتظارمان خیلی بالا نیست. بالاخره این خودروساز در خود چین هم فروش چندان خوبی ندارد و علی‌رغم تلاش برای همکاری با فولکس‌واگن و رشد نسبی در آمار فروش، هنوز موفق به رقابت با شرکت‌هایی مثل چری، جیلی، چانگان و دیگر برندهای شناخته شده چینی نشده است.

مدل‌های عرضه شده خودرو جک کی ام سی J7 در چین، توانسته‌اند از نظر فروش نسبت به نسل پیشین جک جی ۷ آمار بهتری به دست بیاورند؛ ولی سهم ۰.۵ درصدی از بازار چین عدد قابل‌توجهی نیست.

نقاط ضعف جک j7

قیمت نسبتا بالا با توجه به امکانات و آپشن‌ها

پیشرانه و گیربکس حساس

لگ اندک در تعویض دنده اولیه

البته یک سری نقاط ضعف جک j7 مثل نداشتن رادار و گزارش معتبر تست تصادف وجود دارد در کنار این نقاط ضعف اندک می‌توانیم به چشم یک محصول قابل اعتماد به آن نگاه کنیم.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار