نقاط ضعف سوبا M۴

شرکت فردا موتورز جزو آن دسته از کمپانی‌های نوپای خودروسازی در داخل کشور محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده. سوبا M۴ یکی از جدیدترین محصولات این شرکت بوده که عرضه آن اخیرا در بازار آغاز شده است.با نگاهی به نقاط ضعف سوبا M۴...

شرکت فردا موتورز جزو آن دسته از کمپانی‌های نوپای خودروسازی در داخل کشور محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده. سوبا M۴ یکی از جدیدترین محصولات این شرکت بوده که عرضه آن اخیرا در بازار آغاز شده است.با نگاهی به نقاط ضعف سوبا M۴  جای خالی و کم و کسری چندانی نمی‌بینیم و تقریبا بیشتر آپشن‌های ایمنی و رفاهی برای یک خودرو خانوادگی در این لیست به چشم می‌خورد.

به گزارش رصد روز، سوبا M4 فردا موتورز که در بازار خودرو چین Forthing Youting نام دارد، بیش از نیمی از مشتریان خود را از دست داد. آمارها حاکی از آن است که محصول جدید فردا موتورز، در ماه‌های ابتدایی ورود به بازار خودرو چین، افت فروش بسیار بالایی را تجربه کرد.

نقاط ضعف سوبا M۴

طراحی جلوی این خودرو کمی فانتزی به نظر می رسد به گونه‌ای که سلیقه برخی را پوشش می دهد و برخی آن را بسیار ضعیف تلقی می کنند.

سوبا M4 امکانات فراوانی دارد. این شرکت برای موفقیت در بازار ایران باید شبکه فروش و ارائه خدمات خود را در سطحی وسیع‌تر نسبت به زمان کنونی گسترش دهد. از طرفی ضعف در تامین قطعات و کُندی موجود در روند تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان از جمله ضعف‌های فردا موتورز هستند. در واقع هر چه قدر هم سوبا ام ۴ خوب و مناسب باشد؛ این ضعف‌ها مصرف کننده نهایی را از خرید باز می‌دارد

طراحی این خودرو بسیار زیبا و جذاب است، بطوری که اگر این خودرو را در خیابان عبور کند، محال است توجهات اولیه را به خود جذب نکند،از جمله نقاط ضعف سوبا M۴ قیمت بالای این خودروی چینی است. قیمت سوبا M4 در کارخانه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. فرداموتورز ز اواخر اسفند پارسال برای اولین بار فروش سوبا M4 را کلید زد و برای آن رقم دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را تعیین کرد. با اینکه اسم سوبا M4 در فهرست جدید خودرو‌های مونتاژی شورای رقابت دیده نمی‌شود، اما باید آن را گران‌ترین محصول فعلی فرداموتورز بدانیم است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار