نقاط ضعف فردا T5

فردا T5 یکی از کراس اوورهای چینی مونتاژ داخل است که توسط گروه خودروسازی فردا موتور به بازار کشور عرضه می‌شود. این خودرو در اصل از تولیدات کمپانی دانگ فنگ بوده و در رده کراس‌اوورهای نسبتا جمع و جور دسته‌بندی می‌شود. در ادامه با ما بمانید ت...

فردا T5 یکی از کراس اوورهای چینی مونتاژ داخل است که توسط گروه خودروسازی فردا موتور به بازار کشور عرضه می‌شود. این خودرو در اصل از تولیدات کمپانی دانگ فنگ بوده و در رده کراس‌اوورهای نسبتا جمع و جور دسته‌بندی می‌شود. در ادامه با ما بمانید تا پیرامون نقاط ضعف فردا T5 و سایر ویژگی‌های FMC T5 فردا موتور اطلاعات کاملی را به آگاهی شما برسانیم.

به گزارش رصد روز،  اف ام سی تی ۵ که در بازار چین با نام دانگ فنگ فورتینگ T5 شناخته می‌شود، نخستین بار در سال ۲۰۱۸ به معرض دید عموم گذاشته شد. یک مدل فیس‌لیفت از این خودرو نیز در سال ۲۰۱۹ به بازارهای جهانی رسید که البته نسخه مونتاژی در ایران همان نمونه سال ۲۰۱۸ یا به اصطلاح فیس قدیم است.

نقاط ضعف فردا T5

همانطور که اطلاع دارید بسیاری از محصولات تولید شده در کشور چین در تست‌های تصادف و ایمنی بین المللی شرکت نمی‌کنند. به همین علت اطلاعات دقیقی در مورد ایمنی که در اختیار راننده و سرنشینان خود قرار می‌دهند، در دسترس نیست؛ اما از طرفی فردا T5در تست تصادف و ایمنی، موسسه تصادف و ایمنی کشور چین شرکت کرده ولی با این حال نتوانسته انتظارات مخاطبان خود را برطرف کند.

دانگ فنگ T5 با شرکت در تست‌های تصادف و ایمنی موسسه C-nCap تنها توانسته سه ستاره ایمنی را به دست آورده که این میزان امتیاز برای این خودرو مناسب نیست. از جمله امکانات ایمنی موجود در فردا T5 می‌توان به مواردی چون سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد تایر، سیستم کنترل کشش و پایداری و  ۶ کیسه هوا اشاره کرد. در کنار این که فردا T5  نتوانسته در تست‌های تصادف و ایمنی امتیاز مطلوب را بدست آورد

از نقاط ضعف فردا T5 می‌توان به استفاده از دسته دنده با طراحی قدیمی و کلیدهای پلاستیکی اشاره کرد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط