نقاط ضعف فونیکس تیگو ۸ پرومکس

شرکت مدیران خودرو با معرفی برند جدید فونیکس تیگو ۸ پرومکس ، پرده از یکی از لوکس‌ترین برندهای چینی بازار ایران برداشت . این برند فعالیت خود در ایران را با سه محصول آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و گل سرسبد آن‌ها، تیگو ۸ پرومکس آغاز کرد تا استاندا...

شرکت مدیران خودرو با معرفی برند جدید فونیکس تیگو ۸ پرومکس ، پرده از یکی از لوکس‌ترین برندهای چینی بازار ایران برداشت . این برند فعالیت خود در ایران را با سه محصول آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و گل سرسبد آن‌ها، تیگو ۸ پرومکس آغاز کرد تا استانداردهای جدیدی را در بازار مونتاژی‌های لوکس کشور بنا نهد . در این مقاله به بررسی نقاط ضعف فونیکس تیگو ۸ پرومکس می پردازیم .

به گزارش رصد روز، اما چه مولفه هایی را باید برای خرید ماشین های مختلف که تیگو ۸ پرو نیز یکی از آن ها می باشد، در نظر بگیریم. مولفه های مهم در این زمینه می توانند شامل چند مورد خاص و مهم شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نقاط ضعف فونیکس تیگو ۸ پرومکس

برای یک بررسی عادلانه باید در کنار مزایا به معایب این خودرو نیز اشاره نمود. اولین موردی که از دید خریداران تیگو ۸ پرو ایراد به حساب می‌آید قیمت بالای آن است. با این همه باید در نظر گرفت که تیگو ۸ پرو خودروی لوکس و وارداتی است. پس باید انتظار قیمت بالا را در زمان خرید آن داشت. همچنین شرایط پرداخت اقساطی کار را برای خرید تیگو ۸ پرو آسان‌تر می‌کند.یکی دیگر از نقاط ضعف فونیکس تیگو ۸ پرومکس، فضای محدود در صندلی‌های ردیف سوم آن است. تیگو ۸ پرو یک خودروی ۷ نفره است اما نباید از آن انتظار فضای داخلی یک خودرو ون را در ردیف سوم داشته باشید. به‌طور کلی در خودروهای این کلاس، فضای صندلی‌های ردیف سوم بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار