نقاط ضعف کوییک پلاس اتوماتیک

سایپا کوییک پلاس اتوماتیک مجهزترین عضو خانواده X200 است که بر اساس دسته بندی‌های جهانی در کلاس هاچبک‌های شهری جمع و جور قرار می‌گیرد. با وجود تبلیغات فراوان شرکت سایپا، کوییک تا به امروز نتوانسته آن طور که انتظار می‌رفت، مورد توجه خانواده...

سایپا کوییک پلاس اتوماتیک مجهزترین عضو خانواده X200 است که بر اساس دسته بندی‌های جهانی در کلاس هاچبک‌های شهری جمع و جور قرار می‌گیرد. با وجود تبلیغات فراوان شرکت سایپا، کوییک تا به امروز نتوانسته آن طور که انتظار می‌رفت، مورد توجه خانواده‌های ایرانی قرار گیرد.در این مقاله ، قصد داریم از میان تمامی نقاط ضعف کوییک پلاس اتوماتیک شما را با مهم‌ترین معایب کوییک اتوماتیک آشنا کنیم.

معایب کوییک پلاس اتوماتیک 

بعد از شرح مزایا، حال وقت آن رسیده تا معایب کوییک پلاس اتوماتیک را نیز بررسی کنیم:

کیفیت ساخت بحث‌ برانگیز

هرچند کوییک اتومات قیمتی نسبتاً اقتصادی دارد، اما جنس متریال داشبورد و نحوه مونتاژ کلی اجزای خودرو جای بهبود دارد.

پیشرانه با فناوری قدیمی

این روزها حتی در خودروهای اقتصادی داخلی هم استفاده از پیشرانه‌های ۱۶ سوپاپ متداول شده است و کم‌تر خودرویی از قلب تپنده ۸ سوپاپ استفاده می‌کند. اما پیشرانه کوییک اتوماتیک یک نسخه ۸ سوپاپ با فناوری نه‌چندان به‌روز است که در بسیاری از اوقات عملکرد خوب گیربکس را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باعث می‌شود کوییک اتومات خودرویی نسبتاً کم‌شتاب باشد.

موتور کوییک

عایق‌بندی نه‌چندان مناسب کابین

اگر تجربه رانندگی با خودروهای مجهز به گیربکس CVT را داشته باشید می‌دانید که عایق‌بندی کابین در این خودروها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه در زمان تخت‌گاز کردن خودروهای مجهز به این نوع گیربکس، دور موتور تا حد ممکن بالا می‌رود و سروصدای زیادی تولید می‌شود. وضعیت کوییک اتوماتیک در این زمینه  و در هنگام رانندگی‌های پرفشار سروصدای زیاد و آزاردهنده‌ای به کابین آن نفوذ می‌کند.

جمع‌بندی بررسی کوییک اتومات پلاس

در بخش پایانی بررسی مشخصات کوییک اتوماتیک پلاس و با توجه به موارد بیان شده بایستی بگوییم که اگر به‌دنبال یک خودروی اتوماتیک کم‌استهلاک با قیمت اقتصادی هستید که از آن برای ترددهای روزمره در ترافیک استفاده کنید، کوییک اتومات گزینه بسیار خوبی برایتان خواهد بود. البته همان‌طور که گفتیم، این خودرو معایبی هم دارد اما اگر بپذیرید که ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار کشور را خریداری کرده‌اید و سطح توقع خود را خیلی بالا نبرید، بسیاری از این معایب قابل اغماض خواهند بود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار