نقاط قوت جک j7

کرمان موتور محصول جدید خود را با نام KMC J7 به بازار معرفی کرد. این خودرو که در بازار ایران با برند کی ام سی شناخته می‌شود، در حقیقت مدل جدید جک J7 به‌نام جک کی ام سی J7 است. جک کی ام سی J7 با قیمتی حدود ۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان به ب...

کرمان موتور محصول جدید خود را با نام KMC J7 به بازار معرفی کرد. این خودرو که در بازار ایران با برند کی ام سی شناخته می‌شود، در حقیقت مدل جدید جک J7 به‌نام جک کی ام سی J7 است. جک کی ام سی J7 با قیمتی حدود ۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان به بازار معرفی شده است. مشخصات فنی خودرو هم سطح رقباست و در اینجا به معرفی این خودرو و نقاط قوت و ضعف آن می‌پردازیم. توضیحی که باید در ابتدای مطلب به آن بپردازیم این است که نام این خودرو در حقیقت جک جی ۷ هم نیست. یعنی قبلاً بود؛ ولی حالا دیگر نیست! نسل جدید جی ۷ از سال پیش با نام Sehol A5 plus معرفی شد و در ایران توسط شرکت کرمان موتور با نام کی ام سی فروخته می‌شود.در این مطلب به بررسی نقاط قوت جک j7 کرمان موتور یعنی کی ام سی جی ۷ می‌پردازیم و مشخصات فنی و امکانات رفاهی این خودرو را معرفی می‌کنیم. با بررسی KMC J7 با ما باشید.

به گزارش رصد روز، خودروی تازه‌وارد کرمان موتور با کمک دانش فناورانه خودروسازان مطرحی نظیر فولکس واگن و سئات ساخته شده و شاید بتوان آن را به عنوان محصولی قابل اعتماد یاد کرد. گفتنی است که کرمان موتور روی همان پلتفرم جک جی ۷ اقدام به ساخت کی ام سی جی ۷ یا سهول ای ۵ پلاس کرده است.

البته ناگفته نماند که خودروی سدان جدید این شرکت در بخش فنی و ظاهری تغییراتی کرده و تبدیل به یک خودروی جذاب و خشن شده است. لازم به ذکر است که KMC J7 رگه‌های یک خودروی اسپرت را دارد و عاشقان خودروهای اسپرت می‌توانند محصول جدید کرمان موتور را با راندمان پیشرانه بالا و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متری خریداری کنند.

نقاط قوت جک j7

کی‌ام‌سی جی۷ از یک موتور ۴ سیلندر بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و مجهز به فناوری GDI با قدرت ۱۷۲ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه بهره می‌برد. پیشرانه‌‌ای که ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را در بازه دور موتورهای ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دور بر دقیقه از طریق یک گیربکس دوکلاچه شش سرعته تَر راهی چرخ‌های جلو می‌کند.

تصویر موتور kmc j7

همان‌گونه که در سطور بالا اشاره شد، پیشرانه این خودرو از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد که ضمن ارتقای راندمان موتور و بهینه‌سازی مصرف سوخت، می‌تواند در کاهش حساسیت موتور نسبت به کیفیت بنزین نیز تا حدودی تأثیرگذار باشد. خصوصا اینکه سطح کیفیت بنزین معمولی در کشور ما چندان با موتور خودروهای جدید به‌ویژه انواع مجهز به توربوشارژر سازگار نیست.

از نظر کارشناسی خودرو با توجه به بهره‌مندی از چنین پیشرانه قدرتمندی و وزن کلی ۱۴۸۵ کیلوگرم، گفته شده که شتاب جک جی ۷ کم‌تر از ۸ ثانیه است که در صورت صحت می‌توان لقب سریع‌ترین سدان مونتاژ داخل را نیز به آن اعطا کرد.

خودرو جک جی ۷
موتور ۱.۵ لیتری توربو – GDi – چهار سیلندر
توان خروجی ۱۷۲ اسب بخار – ۲۸۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه DCT تَر
شتاب صفر تا ۱۰۰ ۷.۶ ثانیه (احتمالی)
مصرف سوخت (ترکیبی) ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
وزن ۱۴۸۵ کیلوگرم
ظرفیت باک ۵۵ لیتر
ظرفیت صندوق عقب ۵۴۰ لیتر
فاصله بین محورها ۲۷۷۰ میلی‌متر
ابعاد (طول*عرض*ارتفاع) ۴۷۸۰-۱۸۲۰-۱۴۹۲ میلی‌متر

آپشن های جک جی۷

جک J7- کابین

این سدان نسبتا لوکس از تجهیزات متنوعی برخوردار است که به برخی از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم:

کروزکنترل هوشمند، سنسورهای پارک، سانروف پانورامیک، شارژر وایرلس، مانیتور ۱۰.۴ اینچی ایستاده، پشت آمپر دیجیتال ۷ اینچی با سه گرافیک مختلف، فرمان دی-کات، دریچه تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، اهرم تعویض دنده الکتریکی،کول باکس، فرمان سه حالته، سیستم هشدار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، کنترل کشش و پایداری ، آینه‌های تاشونده برقی با گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌ راننده، تهویه اتوماتیک لمسی دوگانه، شش کیسه هوا، دوربین ۳۶۰، دوربین عقب و جلو، نورپردازی آپشنال داخلی و شیفتر پشت فرمان.

طراحی کی ام سی J7

طراحی بیرونی نسخه جدید جک جی ۷ که قرار است توسط کرمان موتور به بازار عرضه شود، نسبت به مدل قبلی پختگی بیشتری داشته و در عین حال از خطوط با زوایای تیزتر در آن بهره برده شده است تا حس تهاجمی و ستیزه‌جویانه بیشتری در چهره آن القا شود، به نحوی که مشتریان جوان حین مواجهه با این خودرو حس دیدن یک سدان اسپرت را پیدا کنند. رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی رنگ نیز در القای حس اسپرت به بیننده موثر هستند. از سوی دیگر قسمت عقب خودرو با استفاده از چراغ‌های به‌هم‌پیوسته و طراحی جذاب سایر المان‌ها می‌تواند نمایی گیرا و دلچسب را به نمایش بگذارد.

جک J7- طراحی

استایل بدنه این خودرو به سبک سدان‌های لیفت بک طراحی شده و شیب ملایم شیشه عقب در کنار طول کوتاه درب صندوق جلوه نسبتا زیبا و تا حدی کوپه مانند به این خودرو بخشیده است. پروفیل‌های بدنه نیز تا حد امکان حجم‌پردازی شده‌اند تا خودرو شمایل عضلانی‌تری از خود به نمایش بگذارد.

درون کابین کی ام سی J7 بسیار مدرن طراحی شده و یک نمایشگر بزرگ به صورت عمودی به همراه چند دکمه در قسمت زیرین آن وظیفه ارائه اطلاعات و همچنین کنترل قسمت‌های مختلف را بر عهده دارند. کیفیت متریال به کار رفته در کابین در نوع خود مطلوب به نظر می‌رسد و صندلی‌های ردیف عقب فضای کافی برای حضور سه سرنشین بزرگسال را در اختیار می‌گذارد. همچنین کاربرد هوشمندانه چرم، پارچه و قطعات پلاستیکی با ظاهر فلزی در کنار صندلی‌های جلو یکپارچه کی ام سی جی ۷ را خودرویی اسپرت و متفاوت نشان می‌دهند. درمجموع طراحی کابین نسبت به خودروهای هم‌رده موجود در بازار ما سطح بالاتر احساس می‌شود و استایل بدنه نیز به‌ویژه با توجه به لیفت بک بودن خودرو می‌تواند در قیاس با رقبا جذاب‌تر به حساب آید.

جک J7- چراغ عقب

قیمت جک جی۷

قیمت جک جی ۷ یا همان کی ام سی J7 از سوی کرمان موتور یک میلیارد و سیصد میلیون تومان اعلام شده است .

نقاط قوت جک j7 این خودرو را تبدیل به یک خودروی جذاب و خشن کرده است و عاشقان خودروهای اسپرت می‌توانند محصول جدید کرمان موتور را با راندمان پیشرانه بالا و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متری خریداری کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار