نقش مدیریتی محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی در بازگرداندن کارخانه چوب و کاغذ مازندران به چرخه سود

به گزارش رصد روز ، طی چندماهه اخیر اوضاع در کارخانه چوب و کاغذ مازندران روبراه شد و شاهد بازگشت امید به این کارخانه قدیمی هستیم عنوان بزرگترین کارخانه چوب و کاغذ در غرب آسیا را یدک می کشد. بخش خبری ۲۰:۳۰ نیز با تهیه گزارشی در این باره رون...

به گزارش رصد روز ، طی چندماهه اخیر اوضاع در کارخانه چوب و کاغذ مازندران روبراه شد و شاهد بازگشت امید به این کارخانه قدیمی هستیم عنوان بزرگترین کارخانه چوب و کاغذ در غرب آسیا را یدک می کشد.

بخش خبری ۲۰:۳۰ نیز با تهیه گزارشی در این باره رونق گرفتن تولید در این کارخانه را به فال نیک گرفت. محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی با انتشار توئیتی در این باره نوشت آبان پارسال که به بانک ملی آمدم تولیدات کارخانه چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگترین کارخانه در غرب آسیا به یک سوم خود رسیده و باز زیان انیاشته قابل توجهی مواجه بود. در ماههای اخیر با تلاش همکارانمآ این کارخانه نه تنها از زیان خارج شد بلکه با افزایش ۴ برابری تولید به سود عملیاتی رسید.

بی شک انجام این مهم در سایر صنایعی که امروز به لحاظ آماری در کاهش به سر می برند می تواند اقتصاد کشور را شکوفا کند و در در بحث اشتغال آفرینی بسیار اثرگذار باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار