نماد سمایه برترین نماد گروه بانکی / قرار گرفتن سمایه در بین ۳۰ نماد برتر معاملاتی

نماد سمایه با بازدهی ۱۰۴.۹۶ طی ۶۰ روز معاملاتی علاوه بر قرار گرفتن در صدر گروه بانکی در بین ۳۰ نماد برتر معاملاتی بازار سرمایه نیز دیده می شود. به گزارش اختصاصی رصد روز، نوسانات قیمت دلار و افزایش قابل توجه قیمت فلزات گرانبها و رشد سود با...

نماد سمایه با بازدهی ۱۰۴.۹۶ طی ۶۰ روز معاملاتی علاوه بر قرار گرفتن در صدر گروه بانکی در بین ۳۰ نماد برتر معاملاتی بازار سرمایه نیز دیده می شود.

به گزارش اختصاصی رصد روز، نوسانات قیمت دلار و افزایش قابل توجه قیمت فلزات گرانبها و رشد سود بانکی بازار اقتصادی کشور را در فاز جدیدی قرار داده که در آن توجه متقدان به بازار سرمایه بیش از گذشته است. بررسی گروههای معاملاتی طی روزهای گذشته مشخص می کند که گروه بانکی علیرغم چالشهای بازار سرمایه از ابتدای سال تا کنون از چابکی قابل توجهی برخوردار بوده و برخی نمادهای این گروه معاملاتی علاوه بر قرار گرفتن در صدر گروه معاملات بانکی به جهت بازدهی ۶۰ روزه در بین ۳۰ نماد برتر بازار سرمایه هم از این حیث دیده می شوند.

پیشتازی نماد سمایه در گروه بانکی

بررسی ها نشان می دهد که نماد سمایه متعلق به بانک سرمایه که در بازار پایه فرابورس با ۴ میلیارد سهم و ارزشی بازاری معادل ۲۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال فعالیت می کند در بازه ۶۰ روزه با تحقق ۱۰۴.۹۶ درصد بازدهی در صدر گروه بانکی قرار گرفته و سایر نتایج مؤید آنست که کسب این مقدار بازدهی نماد سمایه را در بین ۳۰ نماد برتر معاملاتی بازار سرمایه قرار داده است.

بازدهی ۶۰ روزه ۵ نماد برتر گروه بانکی

نام نماد بازدهی ۶۰ روزه (درصد)
سمایه ۱۰۴.۹۶
سینا ۶۱.۹۹
وبصادر ۵۵.۱۲
وشهر ۵۳.۸۳
دی ۴۹.۸۳

 

در تصویر زیر میزان بازدهی کل نمادهای گروه بانکی در بازه ۶۰ روزه را مشاهده می کنید.

نماد سمایه گروه بانکی 1

 

قرار گرفتن نماد سمایه در بین ۳۰ نماد معاملاتی برتر

کسب این میزان بازدهی نماد سمایه طی ۶۰ روز معاملاتی نتیجه قابل توجه دیگری را نیز برای سهامداران رقم زده و آن قرار گرفتن در بین ۳۰ نماد برتر معاملاتی است.

نتایج نشان می دهد که در ۶۰ روز معاملاتی گذشته نماد شگامرن به عنوان برترین نماد معاملاتی با بازدهی ۳۰۵.۹۵ درصد قرار دارد و پس از ان نیزز نماد کیا با ۲۸۱.۶۹ درصد دیده می شود.

بازدهی ۶۰ روزه ۳۰ نماد برتر معاملاتی به شرح ذیل است؛

نام نماد بازدهی ۶۰ روزه( درصد)
شگامرون ۳۰۵.۹۵
کیا ۲۸۱.۶۹
وسدید ۱۷۷.۲۱
پدرخش ۱۶۶.۰۲
گدنا ۱۶۰.۴۶
میهن ۱۴۴.۶۵
ثالوند ۱۳۳.۳۲
قشیر ۱۳۰.۷۳
وپترو ۱۲۹.۶۶
زگلدشت ۱۲۶.۹۷
حگردش ۱۲۴.۹۹
گشان ۱۲۳.۰۲
حآسا ۱۲۲.۸۷
کورز ۱۲۱.۷۷
غگیلا ۱۲۰.۹۱
خبنیان ۱۱۸.۹۱
فکمند ۱۱۴.۷۶
پیزد ۱۱۲.۰۴
دتولید ۱۱۱.۸۷
وثوق ۱۱۱.۲
فجر ۱۰۹.۵۶
بکام ۱۰۸.۹۲
وساخت ۱۰۷.۲۳
وآتوس ۱۰۶.۷۱
خکاوه ۱۰۵.۷۸
کیمیا ۱۰۵.۴۱
سمایه ۱۰۴.۹۴
دلقما ۱۰۴.۶۰
دتوزیع ۱۰۴.۳۲

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار