نمایش ضعیف بیمه دانا در کنار شوی قدرت بیمه سینا در معاملات امروز

در این میان نماد سینا متعلق به بیمه سینا که 1.5 میلیارد برگه سهم دارد و در بازار پایه زرد فرابورس فعالیت می کند با قیمت پایانی 21.808 به کار خود خاتمه داد تا با مثبت 4.95 بهترین نمایش را از خود بجا گذاشته باشد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روز سبز پوش بازار سرمایه نمادهای بیمه ای رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند اما سرانجام این رقابت با برتری قابل توجه نماد سینا متعلق به بیمه سینا پایان یافت. در حالیکه امروز هنوز سه نماد بیمه آسیا ، تعاون و کارآفرین متوقف بودند در سایر نمادها رقابت عجیبی را شاهد بودیم. حجم قابل خرید و فروش حقیقی ها و قرار گرفتن یکی دو نماد بین حجم های مشکوک سبب شد تا شاهد هیجان خاصی در بین نمادهای بیمه ای باشیم. اکثر نمادهای بیمه ای بیشتر از حجم مبنا معامله داشتند و تعداد معاملاتشان قابل توجه بود.  نماد دانا متلق به بیمه دانا نیز نمایش بسیار ضعیفی را از خود نشان داد.

 

در این میان نماد سینا متعلق به بیمه سینا که ۱.۵ میلیارد برگه سهم دارد و در بازار پایه زرد فرابورس فعالیت می کند با قیمت پایانی ۲۱.۸۰۸ به کار خود خاتمه داد تا با مثبت ۴.۹۵ بهترین نمایش را از خود بجا گذاشته باشد. ۴۱۶ معامله در ۲ میلیون و ۲۱ هزار حجم به ارزش ۴۴ میلیارد و ۶۸ میلیون در این نماد صورت گرفت. حجم خرید حقیقی ۱ میلیون و ۸۰۴ هزار بود و حجم فروششان نیز ۱ میلیون و ۲۷۱ هزار بود. حجم هخرید حقوقی ها ۲۱۶ هزار و ۴۶۳ و حجم فروششان ۷۵۰ هزار بود. تعداد خریداران حقیقی ۱۳۴ نفر بود و ۲۰۰ نفر نیز فروشنده بودند. در بین حقوقی ها نیز ۱ نفر خریدار و یک نفر فروشنده به چشم میخورد.

 

بیمه پاسارگاد گرانترین نماد بیمه ای با قیمت پایانی ۹۵.۷۶۵ به کار خود پایان داد اما بیشتر از + ۰.۰۸  نتیجه ای حاصل نکرد.

 

بیمه دانا اما امروز ضعیفترین نمایش نمادهای بیمه ای را داشت. دانا با منفی ۴.۵۴ و با قیمت پایانی ۹.۶۷۰ کارش به اتمام رسید. امروز در بیمه دانا ۱۱.۲۵۹ معامله ثبت شد که حجم معماملات آن ۱۲۵ هزار و ۷۸ میلیون بود و ارزش معاملات آن به ۱.۲۱۵ میلیارد رسید. ارزش بازار بیمه دانا در پایان معاملات امروز ۳۸.۶۸۰ میلیارد بود. حجم قابل ملاحظه فروش حقوقی ها را شاید بتوان یکی از علتهای عملکرد ضعیف بیمه دانا در معاملات امروز دانست. حجم فروش حقوقی ها در این نماد ۵ میلیون و ۴۷۴ هزار بود و در طرف دیگر ماجرا نیز ۲ میلیون و ۶۲۸ هزار حجم خریداری شد تعداد فروشندگان حقوقی نیز بیش از خریداران آن بود. امروز ۷ نفر حقوقی در این نماد دست به فروش زدند در حالیکه ۶ نفر نیز خریدار بودند.

 

در صد پایانی سایر نمادهای بیمه ای

 

البرز -۳.۱۵ ، ما +۳.۴۸ ، ملت -۱.۹۳ ، اتکام +۱.۱۷ ، اتکای -۱.۰۵ ، بپاس +۰.۰۸ ، بساما +۱.۳۳ ، بنو -۳.۷۱ ، میهن +۲.۱۷ ، نوین +۱.۷۸ ، ودی +۴.۳۶ ، آرمان -۱.۹۸ ، رازی -۴.۳۸ ، وسرمد -۲.۴ ، حافظ -۲.۸ ، پارسیان +۰.۳۹ ، ومعلم +۳.۳۱ ، بخاور +۲.۹۲

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار