هشتگ مهسا امینی از دو میلیون گذشت

هشتگ مهسا امینی از دو میلیون گذشت. در پی به کما رفتن و جان باختن مهسا امینی پس از بازداشت او از سوی گشت ارشاد، بسیاری از کاربران در توییتر با استفاده از #مهسا_امینی اعتراض خود را اعلام کرده و آن را به یکی از داغ‌ترین هشتگ‌ها تبدیل کردند. ...

هشتگ مهسا امینی از دو میلیون گذشت. در پی به کما رفتن و جان باختن مهسا امینی پس از بازداشت او از سوی گشت ارشاد، بسیاری از کاربران در توییتر با استفاده از #مهسا_امینی اعتراض خود را اعلام کرده و آن را به یکی از داغ‌ترین هشتگ‌ها تبدیل کردند.

 

به گزارش رصد روز، هشتگ #مهسا_امینی از دو میلیون گذشت. در پی به کما رفتن و جان باختن مهسا امینی پس از بازداشت او از سوی گشت ارشاد، بسیاری از کاربران در توییتر با استفاده از #مهسا_امینی اعتراض خود را اعلام کرده و آن را به یکی از داغ‌ترین هشتگ‌ها تبدیل کردند.

گفته می شود عصر روز سه‌شنبه ماموران گشت ارشاد «مهسا امینی» را در بزرگراه شهید حقانی همراه با بردارش که در محل حاضر بوده بازداشت می‌کنند.

ظاهراً ماموران به برادرش «کیارش» می‌گویند، مهسا را برای یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی به پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا می‌برند، اما دوساعت بعد کیارش شاهد خروج یک آمبولانس از وزرا است که در آن خواهر به کما رفته‌اش حضور دارد. او پس از دو روز، دقایقی پیش در غروب جمعه مورخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بیمارستان کسری درگذشت.

نحوه بازداشت تا جانسپردن این دختر ایرانی، موضوع بحث و انتقاد میلیونی کاربران در شبکه های اجتماعی شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار