واریز مابه التفاوت فروردین و حقوق اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش رصد روز، از بامداد ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز خواهد شد و در این واریز علاوه بر اعمال افزایش حقوق، مابه التفاوت فروردین امسال نیز دیده شده است. براساس وعده‌های مدیرعامل سازمان، افزایش حقوق در ...

به گزارش رصد روز، از بامداد ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز خواهد شد و در این واریز علاوه بر اعمال افزایش حقوق، مابه التفاوت فروردین امسال نیز دیده شده است.

براساس وعده‌های مدیرعامل سازمان، افزایش حقوق در مستمری اردیبهشت اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین پرداخت خواهد شد ضمن اینکه قرار است باقیمانده متناسب‌سازی ۱۴۰۰ برای مشمولین اعمال شود.

قرار است از امشب پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری آغاز شود.

دوره آموزش فارکس کاملا رایگان! (روزانه ۷۰۰۰ دلار درآمد)
ثبت نام کن

تبلیغ
پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اولین ساعات بیستم هر ماه براساس حروف الفبا آغاز می‌شود؛ بازنشستگان انتظار دارند از امشب پرداخت‌ها شروع شود، اما مساله این است که فیش‌های حقوقی بعد از بارگذاری در شانزدهم برای مدتی از سامانه حذف شد.

براساس وعده‌های مدیرعامل سازمان، افزایش حقوق بازنشستگان در مستمری اردیبهشت اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین پرداخت خواهد شد ضمن اینکه قرار است باقیمانده متناسب‌سازی ۱۴۰۰ برای مشمولین اعمال شود.

بازنشستگان سایر سطوح که مشمول این بخش از پرداخت‌ها هستند می‌گویند: انتظار داریم در فیش‌های حقوقی باقیمانده‌ی متناسب‌سازی دیده شود و ضمناً در احکام جدید نحوه‌ی محاسبه‌ی آن مشخص باشد.

هنوز خبری درباره نحوه واریز منتشر نشده است بازنشستگانی که نوبت حقوق آنها ۲۰ اردیبهشت است یا در این زمینه مطلع هستند ما را با ارائه نظرات خود برای انتشار اخبار صحیح یاری کنند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار