واکنش سبا سلیمانی به پوشیدن لباس سفید در مراسم سوم پدرش

مراسم سوم علی سلیمانی امروز در شرایطی خاص برگزار شد. مراسمی که بنا به درخواست خانواده این بازیگر بدون میهمان بود در این مراسم که پوششیدن لباس سفید سبا سلبمانی مورد توجه قرار گرفته بود با واکنش سارا سلیمانی همراه بود. 

به گزارش رصد روز ، مراسم سوم علی سلیمانی امروز در شرایطی خاص برگزار شد. مراسمی که بنا به درخواست خانواده این بازیگر بدون میهمان بود در این مراسم که پوششیدن لباس سفید سبا سلبمانی مورد توجه قرار گرفته بود با واکنش سارا سلیمانی همراه بود.

سبا سلیمانی که در روز تشییع پیکر پدرش با خواندن متنی تأثر بسیاری از شرکت کنندگان در مراسم را برانگیخته بود در توضیح این مسئله گفت پدر دوست نداشت من رنگ تیره تن کنم و من هم به خواست پدرم احترام می گذارم هرکاری لازم باشد برای آرامش بیشترش انجام می دهم.

سارا سلیمانی مانند پدر و مادر خود در فضای هنری حضور فعال دارد و در سالهای گذشته چه در نقش گریمور چه در نقش بازیگر کارنامه ای قابل دفاع را از خود بجاد گذاشته است. این بازیگر متولد ۱۲ مرداد ۱۳۷۸ است که از سال ۹۵ در حوزه سینما و تئاتر مشغول به فعالیت است. در حال حاضر در رشته ادبیات نمایشی مشغول به تحصیل است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار