وزیر نفت: از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند

به گزارش رصد روز، «جواد اوجی» وزیر نفت روز یکشنبه ۲۸ اسفند و در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم از سراسر کشور شد. اوجی در این نشست و در پاس...

به گزارش رصد روز، «جواد اوجی» وزیر نفت روز یکشنبه ۲۸ اسفند و در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم از سراسر کشور شد.

اوجی در این نشست و در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درباره درباره کارت سوخت گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید کارت سوخت استفاده شد و بخش بزرگی از کارت‌ها تولید و پخش شده، بخش دیگری هم در صف ساخت است و قول می‌دهیم کارت سوخت‌ها تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر نفت گفت: کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در ایام عید برپاست و هیچ گونه محدودیتی در کارتهای جایگاه‌داران اعمال نشده ولی از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هم در توضیح تلاش‌های وزارت نفت درباره کارت سوخت توضیح داد: حدودا ۳ملیون ۹۰۰ هزار کارت در کشور تحویل مردم و نزدیک ۶۰ هزار کارت به پست برای پاکت‌گذاری تحویل داده شده است. ۲۷۰ هزار کارت هم در نوبت قرار دارند که به صورت ماهانه تحویل داده می‌شوند.

وی افزود: فرایند بومی‌سازی تولید کارت ملی با جدیت در حال انجام است و درخواست‌ها به صورت ماهانه انجام می‌شود.

در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند. پیش از این وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش، اقتصاد، علوم، فرهنگ، صمت و معاونان پارلمانی، امور زنان و خانواده، علمی و فناوری، حقوقی رئیس‌جمهور و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم شدند.

 

 

مطالب مرتبط