وقوع بزرگترین حمله در تاریخ بیت‌کوین/ سقوط آزاد بیت کوین به ۳۲ هزار دلار

پس از آن که بانک کشاورزی چین تأیید کرد امکان ارائه خدمات به کسب‌وکار‌های مرتبط با ارز‌های دیجیتال و بیت کوین از طریق این بانک وجود ندارد، قیمت بیت کوین با سقوطی ۱،۰۰۰ دلاری همراه شد.

به گزارش رصد روز، بلافاصله پس از اعلام این خبر قیمت تا نزدیکی ۳۲،۰۰۰ دلار سقوط کرد. بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۳۲۵۶۲ دلار معامله می‌شود.

بنا به گزارش کوین تلگراف، کالین وو (Colin Wu) پس از انتشار اطلاعیه بانک کشاورزی چین، در توییتی نوشت:

در این اطلاعیه تأکید شده است که به محض اطلاع از اقدامات مرتبط با ارز‌های دیجیتال، امکان انجام تراکنش و امکان ارتباط مشتری قطع شده و مراتب آن به ادارات مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

پس از انتشار این اخبار، شاهد افزایش نوسانات بیت کوین بودیم. این در حالی است که واکنش بازار همانند واکنش‌ها به اخبار پیشین از چین بود. از سال ۲۰۱۷، دولت چین در حال وضع محدودیت‌ها در قبال ماینر‌ها و معامله‌گران ارز‌های دیجیتال است.

بسیاری از کارشناسان، اخبار نزولی از چین را مثبت ارزیابی می‌کنند. به‌گفته آنها، این قبیل اقدامات باعث خواهد شد تا بیت کوین از چین فاصله بگیرد و این موضوعی مثبت است.

چارلز ادواردز (Charles Edwards)، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه کاپریول (Capriole)، در اظهارنظری گفت:

بیت کوین بزرگترین حمله در تاریخ خود را تجربه کرد. بدترین سناریوی ممکن در مورد ممنوعیت استخراج حالا دیگر تأثیرش را گذاشته است.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

ارز دیجیتال

مطالب مرتبط