پایان سال ۱۴۰۲ با شگفتی آفرینی شوکا

طرح شوکا بیمه البرز تا پایان سال 1402 به رکورد خیره کننده فروش 3 هزار و 630 میلیارد تومانی رسید.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، بیمه البرز از اواسط خرداد سال ۱۴۰۲، محصول جدید و نوآورانه بیمه زندگی شوکا را روانه بازار نمود که همزمان با ارائه این محصول، دوره های آموزشی فروش آن نیز در شعب سراسر کشور بیمه البرز با حمایت های مداوم مدیریت ارشد این شرکت آغاز شد.
آموزش و به تبع آن استقبال شبکه فروش از این محصول نوین و مبتکرانه، میزان فروش بیمه نامه شوکا را در کوتاه ترین زمان به ده ها میلیارد تومان در روز رساند.
نوآوری، مزیتهای رقابتی، کوتاه مدت و زودبازده بودن بیمه نامه، اثر تورمی معکوس، فرآیند صدور هوشمند، عملیات بیمه گری تحت وب و … از جمله ویژگی ها و مزایای این طرح است که همین موضوع، مشارکت فعال بیش از هزار و نهصد نفر از شبکه توانمند فروش بیمه البرز را در توسعه بازار شوکا به همراه داشت تا جاییکه ظرف کمتر از ۹ ماه، سهم ۳ درصدی بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت بیمه البرز به حدود ۱۵ درصد ارتقا یافت.
اکنون می توان شوکا را به عنوان یک محصول بیمه ای پیشرو و موفق که روند بازار بیمه های زندگی را تغییر داد، الگویی مناسب برای فروش بیمه های زندگی در صنعت بیمه دانست.
انتظار می رود با رویه موجود و برنامه های توسعه ای مستمر در شرکت بیمه البرز که بصورت روزانه در حوزه بازاریابی و فروش تهیه و تنظیم می شود در سال جدید نیز شاهد پیشتازی این محصول در بازار بیمه های زندگی باشیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار