پرداخت بیش از ۵۶ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک ملی ایران طی چهار ماه

ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود. براین اساس طی چهار ماه نخست امسال بیش از 56 هزار جوان ایرانی، زندگی مشترک خود را با تسهیلات بانک ملی ایران آغاز کرده اند.

به گزارش رصد روز، ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود. براین اساس طی چهار ماه نخست امسال بیش از ۵۶ هزار جوان ایرانی، زندگی مشترک خود را با تسهیلات بانک ملی ایران آغاز کرده اند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، طی فروردین تا اواخر تیر ماه امسال ۵۶ هزار و ۳۷۱ فقره وام ازدواج به ارزشی بالغ بر ۷۷ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.بر این اساس، با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، بانک ملی ایران به طور متوسط ۴۶۹ فقره وام ازدواج در هر روز طی مدت مذکور پرداخت کرده است.لازم به ذکر است، این بانک طی سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه تعداد ۲۲۴ هزار و ۷۴۲ فقره وام قرض الحسنه ازدواج بالغ بر ۱۹۷ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است که این اعداد و ارقام بیانگر این است که این بانک طی سال گذشته یک چهارم از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.اکنون براساس قوانین بالادستی سقف وام قرض الحسنه ازدواج در سال جاری برای هر یک از زوجین یک میلیارد و دویست میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۰ساله و نرخ چهار درصد کارمزد از سوی بانک ملی ایران پرداخت می شود.لازم به ذکر است، متقاضیانی که تاریخ عقد آنها بعد از ۰۱/‏۰۱/‏۱۳۹۷‬ باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، می توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند. به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه وام قرض الحسنه ازدواج با یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می شود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار