پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: بر اساس طرح جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در گروه‌های آزمایشی پنج گانه که حائز شرایط دریافت جایزه باشند، در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند. به گزارش ر...

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: بر اساس طرح جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در گروه‌های آزمایشی پنج گانه که حائز شرایط دریافت جایزه باشند، در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

به گزارش رصد روز، تقی زاده، مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی سردار سلیمانی گفت: برای اولین بار برنامه هایی در اداره کل شاهد و ایثارگر برای دانشجویان شاهد و ایثارگر داشتیم که این طرح ملی برای تجلیل از دانشجویان نخبه ایثارگر که بدون سهمیه وارد دانشگاه شدند که امروز تفاهم نامه امضا و به دانشگاهها ابلاغ می شوند که دانشجویان واجد شرایط معرفی شوند.

وی افزود: دانشجویان در سه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری شاهد و ایثارگر هستند که دانشجویان مقطع دکتری که در حال تحصیل در دانشگاه های سراسری هستند، واجد شرکت در این جایزه هستند که کمک هزینه ۶ ماهه را دریافت می کنند.

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: دانشجویان در مقطع ارشد و دکتری باید رتبه اول تا سوم باشند و دانشجوی کارشناسی که بخواهد در مدت تحصیل از این جایزه بهره ببرد باید در دانشگاه رتبه اول تا سوم را دارا باشد.

ولی زاده گفت: دانشجویان استعدادهای درخشان از اولین سال بعد از حضور در دانشگاه می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر مشمول سهمیه ۲۵ درصد می توانند در این جایزه شرکت کنند.

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشجویان در رشته های علوم تجربی و انسانی رتبه زیر ۵۰۰ و علوم ریاضی زیر ۴۰۰ و هنر و زبان رتبه زیر ۲۰۰ می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط