پرونده پانته آ بهرام و کتایون ریاحی به دادسرا ارجاع شد+ جزئیات

به گزارش رصد روز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای خانمها ” کتایون ریاحی ” و ” پانته آ بهرام ” بعلت جرمِ کشف حجاب در ملا عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد. پرونده نامبردگان  ب...

به گزارش رصد روز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای خانمها ” کتایون ریاحی ” و ” پانته آ بهرام ” بعلت جرمِ کشف حجاب در ملا عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد. پرونده نامبردگان  به دادسرای انقلاب ارسال گردید.

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما در اکران مردمی آخرین قسمت سریال پوست شیر بدون حجاب حاضر شد این در حالی است که سه روز پیش وزیر ارشاد به طور ضمنی تهدید کرده بود که هنرمندانی که همچنان بر مواضع خود هستند ممنوع الکار می‌شوند.

بی حجابی در اکران مردم پوست شیر

همزمان با پخش آخرین قسمت سریال پوست شیر، اکران مردمی این سریال با حضور عوامل و بازیگران آن در پردیس سینمایی لوتوس مال تهران برگزار شد.

در این مراسم پانته‌آ بهرام، هادی حجازی فر، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، جمشید و نوید محمودی حاضر بودند. حضور پانته‌آ بهرام در این مراسم بدون حجاب توجه‌ها را به خود جلب کرد.این اقدام در حالی بود که وزارت ارشاد با بازیگران زن اخطار داده بود.

برکناری مدیر سینما لوتوس به دلیل کشف حجاب پانته‌آ بهرام

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی اظهار کرد  : پس از حواشی ایجاد شده در برنامه اکران قسمت پایانی « پوست شیر » مدیر سینما لوتوس برکنار شد.

وی افزود: طی جلسه‌ای ضمن بررسی تخلفات سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سریال درباره پخش موزیک ترانه غیرمجاز و نمایش سریال مغایر با مجوزهای دریافتی، مقرر شد ضمن درج در پرونده عوامل مقصر، در نوع همکاری سازمان سینمایی با مسببین این تخلف تجدید نظر شود.

همچنین با توجه به حضور بدون حجاب یکی از بازیگران زن و عدم اقدام درست و به موقع مدیریت سینما در کنترل برنامه و عدم هدایت فرد متخلف و قانون شکن به بیرون از فضای سینما، مدیر آن به‌علت ضعف مدیریت از سمت خود برکنار شد. تخلفات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که به‌زودی درباره آن تصمیم گیری خواهد شود.

کتایون ریاحی هنرپیشه ایرانی در اعتراض به فوت مهسا امینی کشف حجاب کرد. فارس نوشت :او در گفتگو با رسانه سعودی اینترنشنال گفته است که هیچ وقت حجاب نداشته و قصد دارد از این به بعد در رابطه با حجابش به مردم دروغ نگوید.

کشف حجاب کتایون ریاحی

ریاحی ۶۲ ساله چندی پیش مدعی شد که در سال‌های جوانی در سینما به او تعرض شده است.

وی در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کرد که در سنین جوانی قصد خودکشی داشته است اما دلیل این کار خود را مطرح نکرد.

ریاحی در دوران بازیگری چندان حاشیه‌ساز نبود اما اظهارات و اقدامات اخیر او به شدت حاشیه‌ساز بوده است.

به گفته خودش حدود ۲۰ سال است که فعالیت سینمایی ندارد و مدعی شده که در ۱۰ سال اخیر ممنوع‌الکار بوده است.

مطابق اطلاعات صفحه ویکی پدیای کتایون ریاحی، وی متولد سال ۱۳۴۰ است. یک فرزند دارد و از هر دو همسر قبلی خود جدا شده است.

کتایون ریاحی در مراسم تشییع کیومرث پوراحمد

عکسی از کتایون ریاحی در مراسم تشییع کیومرث پوراحمد بدون حجاب منتشر شده است.

کتایون ریاحی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار