پپسی بیمه مرکزی برای روزنامه دولتی / از این جیب به آن جیب / ما را به سخت جانی خود این گمان نبود

به گزارش اختصاصی رصد روز، در روزهایی که حال رسانه های خصوصی و تخصصی خوب نیست و محدودیت های وضع شده اینترنتی کسب و کار این رسانه ها را به شدت تحت تأثیر قرار داده بیمه مرکزی در اقدامی ویژه نامه صنعت بیمه به مناسبت روز بیمه را به روزنامه دول...

به گزارش اختصاصی رصد روز، در روزهایی که حال رسانه های خصوصی و تخصصی خوب نیست و محدودیت های وضع شده اینترنتی کسب و کار این رسانه ها را به شدت تحت تأثیر قرار داده بیمه مرکزی در اقدامی ویژه نامه صنعت بیمه به مناسبت روز بیمه را به روزنامه دولتی ایران سپرده. روزنامه ای که با وجود دریافت آگهی های پر و پیمان شاید نیازی به این کرم بخشی بیمه مرکزی نداشته باشد.

پیشنهاد رپورتاژ طوری

 

در نامه ای که بیشتر به یک رپورتاژ آگهی شباهت دارد مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی خطاب به رئیس پژوهشکده بیمه مرکزی، دبیر سندیکای بیمه گران ایران، مدیران شبکه های بیمه، صندوق تامین خسارتهای بدنی و صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی به همکاری با روزنامه دولتی ایران در خصوص ویژه‌نامه صنعت بیمه اشاره می کند متن نامه بدین شرح است:
با سلام و احترام؛
به استحضار می‌رساند همزمان با ۱۳ آذر روز بیمه روزنامه ایران با هماهنگی بیمه مرکزی ج.ا.ا در نظر دارد ویژه نامه ای با موضوع بیمه و با توزیع سراسری در شمارگان اصلی و توزیع در مراسمی ویژه در برج میلاد منتشر نماید.
در راستای توسعه و ترویج مفهوم بیمه و با توجه به گستره پخش و توزیع کشوری این روزنامه فرصت مغتنمی برای صنعت بیمه به حضور در این ویژه‌نامه فراهم آمده است
مزید امتنان است دستور فرمایید با قید فوریت در مهلت باقی مانده( حداکثر تا دوشنبه ۷ آذر) نحوه حضور و مساعدت مورد نظر به مسئول هماهنگی ویژه نامه فوق‌الذکر به آقای عین الله تاجیک اعلام شود

سؤال اینجاست که که آیا این اقدام بیمه مرکزی بیشتر شبیه به از این جیب به آن جیب کردن نیست؟ روزنامه ایران با کدام متر و معیار برای چاپ این ویژه نامه انتخاب شده و آیا با وجود رسانه های تخصصی اثرگذار بهتر نبود از حضور آنها نیز بهره برده می شد؟

در هر صورت شهد شیرین این ویژه نامه و نتایجش گوارای همکاران ما در روزنامه دولتی ایران اما با وجود تمام این سختی ها و کم لطفی ها به همه همکارانمان در رسانه های خصوصی و تخصصی خداقوت می گوئیم و در پایان باید گفت “ما را به سخت جانی خود این گمان نبود”

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار