پیام تسلیت مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت سال‌روز شهادت حضرت امام علی(ع)

مدیرعامل بیمه دانا در پیامی فرارسیدن ایام شب‌های قدر و سال‌روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حضرت امام علی(ع)، اسوه‌ عدالت و شجاعت، پرچمدار میثاق با اصول اسلامی، عدل الهی و طلایه‌دار انسانیت، همواره عمر پُربرکت خود را در مسیر عدالت‌طلبی و مبارزه با ظلم صرف نموده و نمونه‌ای بی‌نظیر از پایبندی به اصول انسانی و اخلاقی بوده‌اند.
شهادت حضرت امام علی(ع) تنها یک رویداد تاریخی نیست، بلکه مرحله‌ای از فرهنگ و تعمق در انسانیت را به تصویر می‌کشد که می‌توان درس‌هایی ارزشمند و اثرگذار از تقویت اصول و ارزش‌های انسانی را از آن وام گرفت.
ایستادگی در برابر ظالم، پایبندی به حق و عدالت، حلم و بردباری در شرایط سخت و دشوار و ایمان به حکمت و بزرگی پروردگار یکتا در همه لحظات زندگی، از جمله درس‌های بزرگی است که زندگی و شهادت آن امام همام برای به‌کارگیری در زندگی به ما می‌آموزد.
امید است که در آستانه‌ شهادت حضرت علی(ع) بار دیگر با آموزه‌های آن امام بزرگوار تجدید میثاق کنیم و در مسیر حق و عدالت گام برداریم.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران ارجمندم در شرکت بیمه دانا، توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم و شهادت مظلومانه مولای متقیان، حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) را تسلیت عرض نموده‌ و از خداوند متعال می‌خواهم که ما را در پیروی از مسیر ایشان یاری نماید.

رضا جعفری

مدیرعامل

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار