پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۶ فروردین / طلا گران میشود؟

قیمت طلا نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با هشت هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۵۸ هزار تومان رسید. بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: انس جهانی طلا نسبت به دیروز ثابت باقی مانده است اما به دلیل افزایش قیمت دلار طلا اندک...

به گزارش رصد روز، نوسان قیمت دلار، طلا را اندکی گران کرد. به گفته بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، این روزها علاوه بر قیمت دلار و انس جهانی، مساله مذاکرات ایران با آمریکا در راستای اجرای برجام بازار ارز، طلا و سکه را تحت تاثیر قرار داده است.

سید محمود فضل آذر شربیانی معتقد است: فردا قیمت طلا و سکه ثابت است. اما از این پس خبرهای سیاسی و مذاکرات میان ایران و آمریکا تاثیر مستقیمی بر روند قیمت‌ها دارد.

سکه چقدر ارزان شد؟

قیمت سکه نسبت به دیروز چقدر نوسان داشت؟ فضل آذر شربیانی در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای ۱۸ عیار با هشت هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۵۸ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۴۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد. ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد اما سکه گرمی ثابت باقی ماند و با قیمت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

روز گذشته محمد کشتی آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران گفته بود: «به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی انس طلا فردا تغییر نمی‌کند.»

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار