پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

قیمت طلای ۱۸ عیار با هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۶۲ هزار تومان رسید. بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: بازار طلا روند آرامی دارد و و این بازار فقط به اخبار سیاسی واکنش پیدا می‌دهد.

به گزارش رصد روز، در سه روز اخیر قیمت طلا روند آرامی داشته است. به گفته فروشندگان طلا، گشایش برجامی و مذاکرات وین باعث تثبیت قیمت طلا شده است.

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: روند بازار طلا آرام است و پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا هم ثابت بماند.

سید محمود فضل آذر شربیانی معتقد است: امروز انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته با پنج دلار افزایش به رقم یک هزار و ۷۳۸ دلار رسید اما بازار طلای ایران دیگر نسبت به نوسان انس جهانی طلا واکنشی نشان نمی‌دهد.

سکه چقدر نوسان داشت؟

قیمت سکه نسبت به دیروز چقدر نوسان داشت؟ فضل آذر شربیانی در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای ۱۸ عیار با یک هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۶۲ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۳۲ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه نسبت به دیروز با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد. ربع سکه و سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و سکه گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفته بود: «با قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران، خرید و فروش طلا به صفر رسیده است. اما همچنان پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا اندکی بیشتر شود.»

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط