پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

بهای هر اونس طلا در بازار جهان امروز نسبت به آخرین معاملات ۴۷ دلار افزایش یافت و در بازار ایران هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با دو هزار تومان افزایش به ۹۳۷ هزار تومان رسید. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا با اشاره به رکود بازار طلا پ...

به گزارش رصد روز، پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰.سکه و طلا نسبت به روز گذشته اندکی گران شد. فروشندگان طلا معتقدند که پس از گذشت دو روز از بازگشایی واحدهای صنفی هنوز تقاضایی برای خرید طلا و سکه وجود ندارد.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: افزایش قیمت طلا به دلیل نوسان بازار ارز است. البته روز جمعه هم بهای هر اونس طلا در بازار جهان ۴۷ دلار افزایش یافت اما طلا و سکه تحت تاثیر رشد بهای اونس جهانی چندان هم گران نشده‌اند و این موضوع به دلیل رکود در بازار طلای ایران است.

نادر بذرافشان معتقد است: مردم برای خرید طلا انگیزه ندارند و بعد از بازگشایی بازارها فعلا تحولی در میزان خرید و فروش و معاملات طلا دیده نشده است. این در حالی است که تا قبل از بازگشایی واحدهای صنفی فروشنده طلا زیاد بود اما حالا خبری از فروشنده و خریدار نیست.

او همچنین گفت: قیمت واقعی سکه در محدوده ۹ تا ۱۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت واقعی طلای ۱۸ عیار هم در محدوده ۹۰۰ تا یک میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود و ممکن است با انتشار برخی اخبار سیاسی اقتصادی قیمت طلا و سکه نوسان پنج تا ۱۰ درصدی داشته باشند.

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با دو هزار تومان افزایش به ۹۳۷ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۳۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۹ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه اما تغییری نکرد و با قیمت پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

ربع سکه هم با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. بهای سکه یک گرمی اما تغییری نکرد و با قیمت یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار