پیش بینی آخرین سناریو بازار سکه در سال ۱۴۰۲

تکنیکالیست ها آخرین سناریو سکه را اینگونه پیش بینی کرده اند که امروز مرز ۳۸ میلیون تومان محل آزمون سکه بازان خواهد بود.

به گزارش رصد روز، این روزها بازار ارز و سکه به دلیل نزدیک شدن به عید نوروز به حالت نیمه تعطیل درآمده اما بنا بر ادعای معامله گران افزایش تقاضا و کمبود عرضه موجب شده سکه امامی وارد مرزهای روانی شود. موضوعی که نرخ‌های سایت اتحادیه طلا و جواهر مهر تاییدی بر آن است. طبق اعلام سایت مذکور این فلز زردرنگ داخلی روز گذشته نه‌تنها وارد کانال ۳۸ میلیون تومان شد؛ بلکه عصر یکشنبه در محدوده ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

در شرایط کنونی پیش بینی ها در مورد سکه متفاوت است.بررسی ها نشان می دهد در حال حاضر طلای جهانی در حدود ۹ دلار ارزان شده و در حدود ۲۱۴۷ دلار معامله می شوند.بنابراین به نظر می رسد سکه امروز از سوی بازار جهانی به صعود تحریک نخواهد شد.

همچنین بازار دلار هم این روزها تق و لق شده است.در همین راستا عده ای از تحلیلگران می گویند احتمالا سکه امروز اصلاح خواهد شد. با این حال برخی دیگر نسبت به رشد مجدد سکه امیدوارند.

تکنیکالیست ها هم آخرین سناریو سکه را اینگونه پیش بینی کرده اند که سکه امروز مرز ۳۸ میلیون تومان محل آزمون سکه بازان خواهد بود.

به عقیده آنها اگر بالای این مرز ماندگار شود احتمال رسیدن آن به ۳۸ میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد، در غیر این صورت اگر از کانال ۳۸ میلیون تومان عقی نشینی کند در گام اول ممکن است تا ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در سناریو دوم تا احتمال عقب نشینی تا ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط