پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه ۷ بهمن ماه ۹۹

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 7 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 7 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه ۷ بهمن ماه ۹۹ می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه ۷ بهمن ماه ۹۹ لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند.

برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان بورسی نیز برای اطلاع رسانی به مردم تحلیل هایی ارائه می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار سرمایه به بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه ۷ بهمن ماه ۹۹ بپردازیم.

پیش بینی بازار بورس

برای آن که بتوانیم در خصوص بازار بورس فردا سه شنبه ۷ بهمن ماه ۹۹ اظهار نظر کنیم، باید نگاهی به وضعیت بازار بورس امروز داشته باشیم. روند معاملات بازار امروز می تواند تاثیر به سزایی در روند معاملات روز آینده داشته باشد. بازار بورس امروز دوشنبه ۷ بهمن ماه ۹۹ تا به این لحظه روندی منفی و نزولی داشته است.

تا به این لحظه شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ با ۳۷۴۶.۸۸ واحد افت به رقم ۱,۲۳۰,۸۱۰.۶۲ واحد رسیده است. البته باید تا پایان روز معاملاتی امروز صبر کرد تا ببینیم روند بازار به چه صورتی رقم خواهد خورد و بورس با چه وضعیتی بسته می شود. در ادامه به پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه ۷ بهمن ماه ۹۹ خواهیم پرداخت. بورس امروز ۶ بهمن ماه ۹۹ در نهایت با رشد  ۱۲۴۶.۹۰ واحدی شاخص کل بسته شد. اما آیا این روند مثبت برای فردا نیز اتفاق خواهد افتاد؟

 بورس فردا سه شنبه ۷ بهمن ۹۹

روز گذشته در بازار بورس شاهد موجی از عرضه ها مواجه شدیم. این عرضه ها در نهایت موجب کاهش و افت شاخص کل بازار شد. اما در ادامه بازار به تعادل بازگشت و روند بازار متعادل تر شد. بازار بورس امروز نیز در ساعات ابتدایی پر عرضه بود اما در نهایت شاخص کل سبز ماند و بورس امروز را مثبت پشت سر گذاشت.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه  معتقدند که بازار سرمایه از ارزندگی کافی برخوردار بوده و نباید شاخص کل این محدوده را از دست بدهد. در شرایط فعلی بازار سرمایه نیازمند جلب اعتماد است! و به عبارتی لازمه رشد و صعود بازار سرمایه فقط جلب اعتماد سهامداران است.

باید اشاره کنیم که انتظار می رود شاخص کل در بین محدوده ۱ میلیون و ۲۰۰ الی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نوسان داشته باشد. سپس با مشخص شدن تکلیف نرخ دلار، رشد آن نیز آغاز شود. اما بعید است که قیمت دلار از محدوده ۲۰ هزار تومان پایین تر بیایید و اگر این اتفاق رخ دهد بصورت مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

نقشه بازار بورس امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹

نقشه-بازار-بورس-امروز-6-بهمن-99

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط