پیش بینی بورس فردا ۳ بهمن ۱۴۰۰

طبق تحلیل کارشناسان انتظار می ‌رود شاخص کل همچنان در سیر نزولی باقی بماند اما آیا شاخص در محدوده یک میلیون و ۲۶۲هزار واحد تا محدوده یک میلیون و ۲۷۱هزار واحد حمایت خواهد شد؟

به گزارش رصد روز، طبق تحلیل کارشناسان انتظار می ‌رود شاخص کل همچنان در سیر نزولی باقی بماند اما آیا شاخص در محدوده یک میلیون و ۲۶۲هزار واحد تا محدوده یک میلیون و ۲۷۱هزار واحد حمایت خواهد شد؟

 به باور برخی از کارشناسان، بازار همچنان در روند نزولی باقی می‌ماند‌ و فشار فروش به روزهای بعدی منتقل شود، اما اگر ارزش معاملات در سطح معتبری تثبیت شود بازار تغییر روند خواهد داد.

آراد پورکار، کارشناس و فعال بازار سرمایه ، روند شاخص کل بورس را مورد تحلیل قرار داده و گفت: همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌شود، شاخص کل در روند نزولی قرار دارد، به طوری‌که بین کف و سقف و محدوده میانی این کانال در نوسان است. در حال حاضر نیز به‌ نظر می‌رسد با توجه به معاملات امروز همچنان در روند نزولی باقی ماند.

آراد پورکار

وی بیان کرد: اولین منطقه‌ای که می‌توان به عنوان محدوده حمایتی برای شاخص کل متصور شد، محدوده یک میلیون و ۲۶۲هزار واحد تا محدوده یک میلیون و ۲۷۱هزار واحد است. البته این محدوده به علت همپوشانی حمایتی کمتر، ضعیف عمل میکند. اما محدوده حمایتی یک میلیون و ۲۴۷هزار واحد، به علت برخوردار بودن حمایت کف کانال، حمایت معتبرتری است.

1

وی افزود: اینکه بازار همچنان در روند نزولی باقی بماند، دور از ذهن نیست. بنابراین به نظر می‌رسد در معاملات فردا نیز بازاری منفی پیش‌روی سهامداران باشد. با توجه به روند معاملات امروز و قدرت فروشندگان در آن، انتظار می‌رود فشار فروش به معاملات فردا نیز انتقال یابد.

پورکار در انتها بیان کرد: رسیدن به نقاط حمایتی مذکور نیازمند جریان نقدینگی کافی است. نکته امیدوار کننده این است که ارزش معاملات این روزها نسبت به گذشته بهبود یافته و در سیر صعودی قرار گرفته است. اما این مولفه باید حداقل در رقمی بالاتر از چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومان قرار بگیرد و خود را تثبیت کند، تا بازار در سیر صعودی باقی بماند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار