پیش بینی بورس هفته آینده ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰

کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرد، هفته آینده گروه فلزات اساسی و پالایشی می‌توانند روند بهتری را نسبت به دیگر گروه‌های بازار داشته باشند اما این روند مثبت به صورت چرخشی در حال تغییر خواهد بود.

به گزارش رصد روز، بازار سرمایه هفته گذشته با روند مثبت خود شاخص کل را به کانال یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد رساند و در نهایت نمادهای شاخص‌ساز بازار با تحرکات مثبت به کار خود پایان دادند.

پیش بینی بورس هفته آینده ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰

میترا تاتاری، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سرمایه در هفته آینده گفت: کلیت بازار متعادل است. اما نمادهای دلار محور مثل فلزات اساسی و پالایشی‌ها روند بهتری را در نسبت با دیگر گروه‌های بازار دارند.

وی افزود: روند صعودی مداوم و مستمری را در بازار شاهد نیستیم و با حرکات نوسانی که در بازار وجود دارد سهامداران زیان دیده می‌توانند بحشی از زیان‌های خود را در وضعیت فعلی جبران کنند اما به فکر سودهای کلان نباید باشند.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: به طور کلی برای امسال گروه پالایشی می‌تواند روند بهتری را نسبت به دیگر گروه‌های بازار داشه باشد و به عبارت دیگر اصلاح کمتری را تجربه کند. وی در این باره افزود: در بازار به نظر نمی‌رسد که گروه یا نماد خاصی لیدر شوند اما گروه‌های جامانده‌ای مثل زراعتی‌ها و برقی‌ها را داریم که می‌توانند در ماه‌های آینده تحرکات مثبتی را داشته باشند.

این کارشناس بازار برای هفته آینده پیش‌بینی کرد: گروه فلزات اساسی و پالایشی‌ها می‌توانند رشد خوبی را ثبت کنند اما باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر در بازار روند مثبت و متعادل به صورت چرخشی در نمادهای مختلف وجود دارد و به صورت ممتد یک گروه نمی‌تواند مثبت و بدون اصلاح باشد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط