پیش بینی بورس ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / بازار منفی است؟

پیش بینی بورس 24 مرداد 1400 حکایت از بازار منفی دارد. پیش بینی بورس فردا 24 مرداد 1400 همچنین نشان میدهد که گروههای خودرویی و پتروشیمی همچنان لیدر بازار خواهند بود و از این جهت وضعیت آنان برای اصلاح با امیدواریهای زیادی همراه است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار سرمایه در روزی که به راحتی می شد دریافت که فشار فروش زیاد است قرمز شد تا در نهایت جدا از شاخص هم وزن که با کمی افزایش همراه بود نمادهای بزرگ بازار برای بازار فردا نیز وضعیت نگران کننده داشته باشند. امروز در پایان معاملات نمادهای تأثیرگذار در شاخص فشار فروش حقیقی ها را بسیار زیا داشتند این مسئله را باید در رفتار حقوقی ها در آخرین روز معاملاتی یعنی روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ جستجو کرد که در آن حقوقی ها اصرار زیادی به فروش داشتند. البته در برخی نمادهای مانند شتران ، خودرو و خساپا فشار فروش توسط حقوقی ها نیز زیاد بود به این ترتیب با توجه به نوسانات فعلی بازار باید گفت پیش بینی بورس ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ حکایت از بازار منفی دارد. پیش بینی بورس فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ همچنین نشان میدهد که گروههای خودرویی و پتروشیمی همچنان لیدر بازار خواهند بود و از این جهت وضعیت آنان برای اصلاح با امیدواریهای زیادی همراه است.

 

پیش بینی بورس فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

 

جدا از ارزیابی رفتار حقیقی ها و حقوقی ها باید اذعان کرد در بازار فردا که قطعاً تحت تأثیر تعطیلات ۶ روز خواهد بود حقوقی ها و حقیقی ها ترجیح می دهند که منفعلانه نسبت به بازار عمل کنند بنابراین باید گفت ورود پول به بازار کم خواهد بود و احتمال بسیار زیاد کفه ترازو برای خروج نقدینگی سنگین تر است. در این شرایط ارزیابی بازار توسط بازیگران کمی سخت خواهد بود و به اصطلاح شاهد بلاتکلیفی بازار خواهیم بود.

نوسانات بازار دلار و روند محتمل ادامه دار آن تا روز شنبه هفته آینده نیز موجی از خروج پول به سمت بازار ارز را ایجاد خواهد کرد و در بازارهای موازی که این روزها روند پیش بینی آن قابل راحت تر است شاهد جریانات نقدی خوبی خواهیم بود اما از وز شنبه که احتمالا بازار سرمایه به پایان اصلاح خود نزدیک شده مجدداً شاهد اقزایش ورود پول به بورس خواهیم بود.

در پایان پیش بینی بورس فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ می خوانیم ؛ بازار سرمایه اگرچه همچنان منتظر ایجاد و استقرار تیم اقتصادی دولت است اما فعلا تحت تأثیر عواملی مانند اثرگذاری کرونا بر بازارهای جهانی و در نهایت میزان اثرپذیری صنایع داخلی از آن است اما با توجه به اینکه از همه افراد و مدیران صنایع خواسته شده تا با توان حداکثری در بحث تولید ظاهر شوند باید گفت که حال بازار سرمایه در روزهای آینده خوب خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار