پیش بینی قیمت طلا فردا اول خرداد ۱۴۰۰

کشتی آرای قیمت طلا و سکه را بر خلاف افزایش اونس جهانی در هفته گذشته کاهشی عنوان کرد.

به گزارش رصد روز، کشتی آرای گفت: هفته گذشته قیمت اونس جهانی ۳۰ دلار افزایش یافت ولی قیمت طلا و سکه برخلاف افزایش قیمت اونس جهانی در کشور به شدت کاهشی بود.

وی کاهش نرخ ارز و در مورد سکه ها کاهش تقاضا و عرضه مناسبت سکه به بازار را دو عامل مهم کاهش قیمت طلا و سکه عنوان کرد و گفت به همین علت روز پنجشنبه بعد از چندین سال حباب سکه طرح جدید برای اولین بار به صفر رسید.

نایب رییس اتحادیه طلاو جواهر تهران خاطر نشان کرد روند مثبت در مذاکرات وین باعث کاهش نرخ ارز شده است و دلار میلی به افزایش قیمت ندارد به همین دلیل کاهش تقاضا و عرضه مناسبت سکه در بازار انجام شده است.

وی گفت تمام قطعات سکه قسمتی از حباب خود را از دست داده اند به طوریکه سکه های یک گرمی در این هفته حدود ۲۵۰ هزار تومان با کاهش قیمت روبه رو شد.

نیم سکه و ربع سکه بدون تغییر بوده است.سکه طرح جدید هم دراین هفته حدود ۲۵۰ هزار تومان به طور متوسط با کاهش قیمت روبه رو شد.

سکه طرح قدیم هم با ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت روبه رو شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در هفته گذشته با ۷۵۰۰ تومان کاهش روبه رو شد.

وی بیان کرد در بازار سطح داد و ستد کاهش یافته اما عرضه مناسبت میباشد.

کشتی آرای در پایان خاطر نشان کرد با توجه به مذاکرات وین و احتمال برداشته شدن تحریم‌های اصلی در آخرین جلسه وین از روز شنبه کاهش قیمت ارز پیش بینی می شودو این کاهش مطمئنا بر کاهش قیمت طلا و سکه تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

طلا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار