پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱ آذر ۱۴۰۰

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ثبات قیمت طلا و سکه در بازار امروز گفت: از آنجا که انتظار می‌رود با شروع مذاکرات خبر‌های خوبی برسد، خریداران فعلا دست نگه داشته‌اند.

به گزارش رصد روز، نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ثبات قیمت طلا و سکه در بازار امروز گفت: از آنجا که انتظار می‌رود با شروع مذاکرات خبر‌های خوبی برسد، خریداران فعلا دست نگه داشته‌اند.

 محمد کشتی‌آرای درباره علت ثبات قیمت طلا و سکه در بازار امروز توضیح داد: ارزش اونس با تعطیلی بازار‌های جهانی سطح ۲۸۴۶دلار را حفظ کرده و از روز گذشته بهای دلار هم تغییر چندانی نداشته، به همین دلیل قیمت طلا و سکه ثابت مانده است.

این فعال بازار طلا با اشاره به مذاکرات پیش‌رو بیان کرد: بازار طلا چند ماهی است که تقاضا ندارد و این روز‌ها هم با نزدیک شدن به زمان برگزاری مذاکرات برجام، خریداران انتظار دارند که خبر‌های مثبتی منتشر شود، لذا فعلا دست نگه داشته‌اند.

کشتی‌آرای ادامه داد: البته فروشنده‌ای هم در بازار نیست و در مجموع حجم معاملات به شدت کاهش یافته؛ تحت تاثیر افت تقاضا حباب سکه با اندکی کاهش نسبت به پنجشنبه هفته پیش به ۲۰۰هزار تومان در بازار امروز رسیده است.

پیش بینی قیمت طلاو سکه فردا 1 آذر

قیمت طلا و سکه در آخرین روز آبان ۱۴۰۰

کشتی‌آرای در پایان به قیمت‌های امروز اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی ۱۲میلیون و ۴۰۰هزار و بهای هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۲میلیون و۲۰۰هزار تومان است.

او اضافه کرد: امروز قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۷۰۰هزار و سکه‌های یک گرمی به دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز پنج میلیون و ۳۹۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۴۵هزار تومان اعلام شد.

پیش بینی قیمت طلا فردا 1 آذر

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط