پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

امروز طلای جهانی به قیمت ۱۷۶۲ رسید لذا برای پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 17 مرداد 1400 نشان میدهد احتمال کاهش قیمت طلا بیشتر از این امکان نخواهد داشت

به گزارش رصد روز ، برای پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ باید گفت :طلای جهانی در ماه های جاری تغییرات بسیاری داشت و از ۱۸۲۷ دلار به ۱۸۰۹ دلار رسیده بود اما در هفته پیش رو با کاهش قیمت محسوس روبرو شده که به مبلغ ۱۷۶۲ دلار رسیده است، که حاکی از افتادن قیمت طلای جهانی است اما نوسانات صعودی و نزولی روزانه هم وجود دارد که به صورت لحظه ای بر قیمت ها تاثیر میگذارد. همانطور که پیش بینی ها انجام شد امروز طلای جهانی به قیمت ۱۷۶۲ رسید لذا برای فردا یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ احتمال کاهش قیمت طلا بیشتر از این امکان پذیر نیست و خوب احتمال افزایش ناگهانی و بازگشت به کانال ۱۸۰۰ دلار کمی دور از انتظار است

یکبار داغ شدن بیت کوین یکبار حرارت گرفتن اتریوم و دوباره نیز یک وال اقتصادی دیگر با تحول در بازار دوج کوین بازار ارزها دوباره موجب جذب سرمایه گذاران می شود . که در هفته پیش رو و هفته گذشته دیدیم که چگونه رمز ارزها در حال گرفتن بازار و افزایش قیمت و ارزش خود هستند.

 

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

 

همانطور که می دانیم رابطه معکوس طلا و دلار می تواند نشات گرفته از کاهش یکی و افزایش دیگری و یا حتی تفاوت در روند کاهش یا افزایش باشد. و همانطور که در هفته ها یپیش رو دیدیم قیمت طلا از ۱۱ میلیون ریال هر گرم طلای ۱۸ عیار به ده میلیون رسید اما دلار از ۲۵ هزار تومان به ۲۴ هزار تومان رسید که نشان می دهد روند کاهشی دلار کمتر از روند کاهشی قیمت سکه بوده است. ولی چرا دلار ضعیف تر و ضعیف تر می شود که این خود میتواند تحت تاثیر عواملی از جمله سیاست های اقتصادی و سیاسی آمریکا ، قدرت گرفتن سایر ارزها و به نوعی افزایش توانایی خرید ۶ ارز اصلی دیگر از جمله یورو و ریال ، درگیری های بیماری و جنگ که امروزه با هردو روبرو هستیم؛ و همچنین سرمایه گذارای وال های اقتصادی که موجب جذلب توجه در بازار سرمایه ای خاص و جذب تمام سرمایه گذاران به سمت خود است از حمله بازار رمز ارزها .
همانطور که دیدیم نوسانات در بازار رمز ارزها آنچنان زیاد است که تفاوت از ۶۰ هزار به ۴۰ هزار دلار در قیمت بیت کوین خود گویای این مطلب است. با رونق گرفتن و داغ شدن هر باری یک سکه دیجیتال بازار سرمایه گذاری به سمت ارز دیجیتال لیز می خورد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار