پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

از روز دوشنبه بازار طلا به مدت یک هفته به مناسبت ایام سوگواری محرم تعطیل خواهد بود بنابراین برای پیش پینی قیمت طلا و سکه فردا 24 مرداد 1400 انتظار روند صعودی با شیب کم را داریم. اما تقارن تعطیلات 6 روزه با ایام محرم باعث افت بازار از روز ...

به گزارش رصد روز ،  در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و ۷۲۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون تومان رسیده است. بنابراین برای پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ انتظار روند صعودی با شیب کم را داریم.

جزئیات پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

 

نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۹۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۷۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین در بازار امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۸۳۸هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۱۷هزار تومان افزایش یافت. پیش بینی می شود که در ادامه بعد از ایام محرم میزان تمایل به سرمایه گذاری در بازار طلا افزایش یابد.

بازار طلا حدود دو سالی می‌شود که دچار رکود شده و این وضعیت با تعطیلات پی‌در‌پی امسال تشدید شده؛ لذا از رییس‌جمهور جدید و کابینه وی خواستاریم که با بازگرداندن آرامش به بازار ارز باعث جلب اعتماد مردم و رونق بازار طلا شوند.

از روز دوشنبه بازار طلا به مدت یک هفته به مناسبت ایام سوگواری محرم تعطیل خواهد بود و به نظر می‌رسد این تعطیلی منجر به کاهش تقاضا و پایین آمدن قیمت طلا و سکه طی روز‌های آینده شود.

به این ترتیب قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در مقایسه با آخرین معاملات حدود ۱۰هزار و سکه امامی ۱۵۰هزار تومان افزایش یافته که البته در کنار عوامل گفته شده، از هفته پیش تقاضا برای سکه اندکی بالا رفته و این موضوع هم رشد قیمت آن را تشدید کرده است.

اونس جهانی بعد از سقوط ۹۰دلاری در اولین روز کاری بازار‌های جهانی، مجددا با افزایش همراه شد و تا امروز به ۱۷۸۰دلار رسیده و در کنار این عامل، روند دلار هم طی چند هفته گذشته صعودی بوده و باعث شده قیمت طلا و سکه پس از چند ماه ثبات گران شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار