پیش بینی قیمت طلا ۲۵ اسفند ۹۹ / کاهش قیمت در انتظار بازار

پیش بینی قیمت طلا 25 اسفند 99 حکایت از ارزان شدن این فلز گرانبها در بازار فردا دارد. کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار امروز و همینطور باز شدن بازارهای جهانی در فردا اعلان کاهش قیمت جهانی طلا را می دهد

به گزارش رصد روز ، نوسانات کم بازار داخلی طلا در مقابل میزان قابل توجه نوسانات در خارج از کشور پیش بینی قیمت طلا را این روزها از بازطار بورس جذابتر کرده است. پیش بینی قیمت طلا ۲۵ اسفند ۹۹ حکایت از ارزان شدن این فلز گرانبها در بازار فردا دارد. کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار امروز و همینطور باز شدن بازارهای جهانی در فردا اعلان کاهش قیمت جهانی طلا را می دهد و باعث خواهد شد که فردا شاهد کاهش قیمت در این بازار باشیم. جدا از این متأسفانه در بازار داخلی با توجه به اتفاقات اقتصادی هیچ یک از نشانه های مثبت رونق بازار طلا مشاهده نمی شود و احتمالا این موضوع تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

پیش بینی قیمت طلا ۲۵ اسفند ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۵ اسفند / چرا تقاضا برای ربع سکه زیاد شد؟

قیمت طلا نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با هفت هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۷ هزار تومان رسید. نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید تقاضا در شب عید نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است. پیش‌بینی می‌شود فردا طلا و سکه باز هم ارزان شود.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران  با اشاره به وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: تقاضا برای خرید طلا در روزهای پایان سال به شدت کاهش یافته است. همین موضوع باعث شده حباب سکه تغییری نکند و ۵۵۰ هزار تومان باقی بماند.

محمد کشتی‌آرای معتقد است که فردا با توجه به باز شدن بازارهای جهانی قیمت طلا و سکه نوسان دارد و احتمالا طلا و سکه مجددا ارزان شود.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران گفته بود: «در شب عید تقاضا برای خرید طلا به شدت کاهش یافته است و مردم بیشتر به تامین مایحتاج اصلی زندگی‌شان فکر می‌کنند.»

پیش بینی قیمت طلا ۲۵ اسفند ۹۹

قیمت سکه نسبت به دیروز چقدر نوسان داشت؟ کشتی‌آرای در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای ۱۸ عیار با هفت هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و ۴۷ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گفته کشتی‌آرای تقاضا برای نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی زیاد شده است. چراکه قیمت آن در مقایسه با سکه تمام، بسیار کمتر است و مردم تقدرت خرید سکه تمام را ندارند و برای پس‌انداز، نیم سکه و ربع سکه را انتخاب کرده‌اند.

به گفته کشتی‌آرای همین موضوع باعث افزایش قیمت این سکه‌ها شد. به گونه‌ای که قیمت هر یک از این سکه‌ها به ترتیب با ۱۵۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان گران شود و با قیمت شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شود.

 

 

 

مطالب مرتبط