پیش بینی وضع هوا فردا ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ / تداوم بارش باران در استان های شمالی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی ساعات پدیده غالب است از بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

به گزارش رصد روز، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت:‌ از امروز تا پایان هفته جاری در نیمه شرقی کشور پدیده قالب، وزش باد شدید خواهد بود و در شرق خراسان‌جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در برخی ساعات همراه با خیزش گرد و خاک است.

وی افزود: امروز همچنین در جنوب خراسان رضوی، شرق کرمان، جنوب سمنان، جنوب تهران، البرز، قم، مرکزی، غرب خوزستان و غرب ایلام وزش باد شدید موقت و در ساعات بعدازظهر با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در سه روز آینده دریای خزر و شمال و مرکز خلیج‌فارس مواج است همچنین در این مدت در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران، گلستان، ارتفاعات شمال زنجان، شمال‌شرق آذربایجان شرقی و قزوین و به تدریج در خراسان شمالی، غرب هرمزگان و جنوب شرق فارس بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌امروز شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان و غرب مازندران است و فردا شدت بارش‌ها در مازندران، گیلان و گلستان خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده داریم و در بقیه نقاط کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف در اواسط روز وزش باد پیش‌بینی می‌شود و تا چند روز آینده هم آسمان تهران کماکان صاف است. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۲ و ۲۲ درجه خواهد بود.

پیش بینی وضع هوا فردا 18 شهریور 1400

وی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه گرمترین مرکز استان خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار