پیش بینی وضع هوا فردا ۹ شهریور ۱۴۰۰ / هوا گرم‌تر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته افزایش نسبی دما و جوی پایدار و آرام در اغلب شهرها خواهیم داشت.

به گزارش رصد روز، درباره وضعیت جوی کشور اظهار داشت: تا پایان هفته افزایش نسبی دما همراه با جوی پایدار و آرام در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فقط در هفته آینده در ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان همچنین ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی بارش خفیف در ساعات بعدازظهر داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در دو روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب‌شرق کشور به ویژه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

ضیائیان افزود: از بعدازظهر جمعه با گذر امواج تراز میانی جو از شمال‌غرب کشور و نفوذ جریانات شمالی روی سواحل خزر در استان‌های واقع در سواحل خزر اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در بعدازظهر غبار محلی خواهیم داشت. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۵ و ۲۵ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه گرمترین مرکز استان خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار