پیش بینی وضع هوا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی وضع هوا چهارشنبه 11 فروردین 1400 در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و غربی و سواحل دریای خزر بارش دیده می شود.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی وضع هوا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ نشان از بارندگی در جنوب و جنوب غری و برخی از نواحی شمالی می دهد. ذدیروز بارش های پراکنده ای را در ارتفاعات این مناطق شاهد بودیم اما امروز رفته رفته به شدت این بارشها اضافه خواهد شد و در نهایت باید گفت که فردا هوا در مناطق بسیاری از کشور سرد همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود.

 

پیش بینی وضع هوا چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

 

امروز چهارشنبه در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و غربی و سواحل دریای خزر بارش پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه ۱۲ فروردین در برخی مناطق غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و روز جمعه در شمال غرب، غرب و دامنه های زاگرس مرکزی، برخی مناطق سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و وزش باد پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده ۱۴ فروردین در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش باران و وزش باد روی می دهد.

امروز و فردا نیز با توجه به افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوب غرب و وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است. همچنین امروز و تا ظهر چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است. روز جمعه با توجه به وزش باد گرم جنوبی دمای هوا در سواحل دریای خزر و استان اردبیل ۶ تا ۱۲ درجه افزایش خواهد یافت.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار