پیش بینی وضع هوا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی وضع هوا 17 فروردین 1400 حکایت از آسمان صاف و جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور دارد این وضعیت حداقل تا روز جمعه در کشور خواهد ماند

به گزارش رصد روز ، پیش بینی وضع هوا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ حکایت از آسمان صاف و جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور دارد این وضعیت حداقل تا روز جمعه در کشور خواهد ماند و به غیر بارش های پراکنده در ارتفاعات البرز وضعیت جوی خاصی متصور نیست. البته در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پدیدار خواهد شد که این وضعیت پایدار نخواهد بود.

 

پیش بینی وضع هوا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

 

طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود و افزایش نسبی دما به‌ویژه در نوار غربی و شمالی کشور رخ می‌دهد.

ضیاییان با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (۱۹ فروردین) در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد، اظهارکرد: طی روز جمعه (۲۰ فروردین) با گذر امواج تراز میانی جو در غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق استان فارس به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی این مدت با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: آسمان تهران امروز (۱۷ فروردین) صاف، در بعد ازظهر همراه با افزایش باد و با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۸ فروردین) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار